Jumaat, 17 Mei 2013

Kasut dan minyak wangi



 As salam..
just nak share
kat Clarks East Coast mall Kuantan ade sale
2hari lepas acik g Kuantan atas urusan kerja(ceeewahhh...sampei ke kuantan ek???hihi)
then berkenan sgt dengan kasut ni
harga asal rm339, ade less berapa % tak ingat lak tp lepas less rm279
so, acik pun amik laa...

masa tgh cuba kasut tu, sorg salegirl ni tanya saya
apa perfume yg saya pakai sbb bau manis ajekkk
bau je ye...orgnya biasa2 ajekkk...ahahahah
hahhh...ni laa minyak wangi yg acik pakai
regenya tak ingat laa plak
beli kat Sogo
ok laa bau dia...
tapi rasanya kl abis yg ni akan beli minyak wangi yg saya pakai dulu kot
Clinique Happy Heart
 
 
ni 11malam tadi
kat bilik budak2 nih
muaz dgn muiz tak tdo
mujib lak terjaga sbb abg2 dok bergaduh
abah sibuk layan internet
mmmm
ni tgh ngantokkkk nihh
nak balik awal laa nari...
k bye...

P/S malam tadi buat nasi mandy, nanti kita share resipi ek...
 




4 ulasan:

Dr Singa berkata...

la vie est hapantah tu memang wangi kan!!!!
saya pun ada

Kakzakie berkata...

Semuanya boleh tahan mata jenis jauh malam punya baru tidur ni..

Perfume kakak pun suka:)

Yaati Nor berkata...

wahh kasut...

Yaati Nor berkata...

wahh kasut...