Rabu, 22 Mei 2013

Big Bad Wolf

 muaz punya

 Ummi punya

 Ummi punya jugak

ni pun Ummi punya jugakkkk

Big Bad Wolf di The Zenith,Kuantan
semua ni rm130
rasa mcm nak borong byk2 tp bawak Mujib
hubby acik tak larat nak dokong dia lama-lama
hihihi

8 ulasan:

Kakcik berkata...

Banyaknya buku Ummi. :)

Daddy Ziyyad berkata...

Murah!

Buku Nat Geo tu best...sebab saya suka tgk Nat Geo...

Sedih sebab masa ada Big Bad Wolf kat KL, saya tak ada masa nak pergi

Rai Ourkizuna berkata...

banyaknya hasil tangkapan.. jeles!

Teena Tna berkata...

Minggu lepas Teena baru pergi big bad wolf kt MITC, memang rambang mata..

rinduan citarasa berkata...

beikan k.Ayu punya satu yannn.
k.Ayu susah nak shopping buku

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/