Isnin, 20 Mei 2013

Kerja Muiz

 Perkara pertama yg acik nak bagitau...
kalau nak datang rumah acik, bagitau laa awal ye
takut korang terkejut nanti
ahahahahah
 maklum laaa
ade spiderman, ultraman dan super hero yg lain lg laaa
jadiknya, kalau ade org nak datang, baru laa acik ngajin kemas rumah
hihihi
kalau tak...
ginih lee ngopenya...

 ni semua aktiviti Muiz Harith
masa ni acik dalam pantang
abah dia cakap ummi jgn jerit2...
ummi tgok jekkk muiz buat apa2 pun
nanti abah yg kemas umah
hihihi
 orang dalam pantang mana boleh jerit2 ye dakkk
tgok jek lerrr
tapi dalam hati ni....grrrrr
bukan dalam hati ada taman lagikkk dahhhh

 memang teruji kesabaran, kesopanan dan kesusilaan tawww...

ni laa budaknyaaaaaaaaaaa
Muiz Harith
tak tau laa kalau budak ni Mama Zakie nak jaga ke tak....
hihihi

7 ulasan:

Mat Gebu berkata...

Hahaha.....mcm ni che mat pun nak dalam pantang jugak lahh....pantang nampak...voleyy?....hahaha

anyss berkata...

Assalamualaikum,
Sib baik papa dah pesan awal2 ek?

Senyum je laaaaa mmg dah gitu keadaannya kat mana2 rumah di malaysia ni yg ada anak2. Sebab utamanya: depa ni kreatif. maknanya, ada inovasi tu. depa tengah berlatih utk tajamkan lagi kreativiti

rinduan citarasa berkata...

hahhaahha
bebudak gitulah yan.
slmat berpantang ya

Sharifah Nadzarah berkata...

YAN..SAMALAH DGN AIDIL..DIAM DIA TIDO JEK YAN..PENING KEPALA..BARU SORANG LELAKI..LAGILAH YAN 3 ORG..HUUUUU BERGEGAR RUMAH..

Acik Erna berkata...

assalam azian..acik dah rasa dah semua tu he he..bila dah besar pulak..tak sepah mainan..tapi sepah cawan..aek la minum cawan tak tau nak basuh..ambik pulak cawan lain..sampai kering cawan semua kotor..adui la..

Acik Erna berkata...

assalam azian..acik dah rasa dah semua tu he he..bila dah besar pulak..tak sepah mainan..tapi sepah cawan..aek la minum cawan tak tau nak basuh..ambik pulak cawan lain..sampai kering cawan semua kotor..adui la..

Kakzakie berkata...

Meh sini kalau mama zakie jaga sah-sah terus tak pulangkan lagi kan Muiz... rindu hari itu umi tak bawa ke rumah mama zakie - dengki betul umu tu kan..kan...