Jumaat, 3 Mei 2013

Jiran Baru Yang Baik Hati



Semalam kan lepas balik kerja,tak leh nak buat apa dah.
Mujib tak leh nak ting
gal.Nak solat pun kene tunggu abah dia balik.
Dia da 6bulan.Alhamdulilah da duduk.
Hubby msg saya cakap tak yah masak.Sebab ade penerokawati 
ajak makan2 kat rumah dia.so,boleh laa sambung kelek Mujib.hihi...

Nak dijadikan cerita, semalam jiran saya, bukan cik T...
dia baru laa jugak....bagi apam kukus
gulppp...rezeki minum petang


Then dia tanya saya makan sotong sumbat tak????
hihihi
segan nak ckp makan, tapi saya cakapppp jekkkk
kikikiki
pastu dia hantar 3 ekor yg boncit2 ni hahh
sedap tawww
acik pun tak pernah buat lagi....
Pagi tadi dia bagi kue tiaw goreng ni plak
ade kerang dgn udang
sedapppp
patut laa rasa macam nak buat sarapan roti cicah sardin jekkk
ngupenya dapat kue tiaw
rezeki rezeki....
ni tadi dia hantar lakkk popiahhhh
ooooo...feveret acik tuhhhhh
amacam????
ko nak jadik jiran dia tak????
kikikiki
hahhh...ni dak debabb
 
Selamat Mengundi
jap lagi nak balik kampung
 
xoxo

5 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

hepppp! nak jadik jiran dia la!! haha..

sotong sumbat tu ala ala macam badak berendam ke?

Rai Ourkizuna berkata...

mak aih kak..meh bagi alamat..kita pakat jadi jiran keliling rumah dia.. hahaha..

rinduan citarasa berkata...

peehhhhhhhhh

anyss berkata...

Assalamualaikum,
Bila dia nak pindah ke Bangi ya? Nakkkkkkkkkkkkkkkkk sangat2 jadi jiran dia hu huhuhu

Tapi...jiran saya di Bangi pun baik jugak...selalu sangkut2 makanan kat pagar ;)

Dr Singa berkata...

murah rezeki awak..
dan dia..