Khamis, 30 Mei 2013

Muaz


 Asyik pasal mujib dengan muiz je kan...
ni entry khas utk Muaz Harith
6tahun dah dia...
tahun depan sekolah rendah
semoga jadi anak yg soleh ye abang

 ni ntah aksi kung fu apa ntah
hihihi
ni dengan itik yg abah dia beli
beli 10 ekor, mati 3ekor dikerjakan budak2 nih
 
 kalau sarapan suke sgt kat depan Pejabat Pos Bandar Jengka ni hahh
oppss...kantoi lak sarapan byk ek
padahal berdua jekkk
hihihi

 Kekenyangan

 Suka hati
 Dengan eskerim yg Ummi buat

 hihi...ni masa hari ibu hr tu
selamatnya takdekk
kikiki
selalu buat Ummi marah tapi Ummi tetap sayangkan abang
xoxo

3 ulasan:

Rai Ourkizuna berkata...

wahh..kemain muaz menyengih dengan aiskrim ummi buat..

Kakzakie berkata...

Muaz lukis bukit apa tu? Bukit ibu yg sekarang adik Mujib dok hisap tak sudah ke? hihi....

Cakap ibu jgn marah kalau tak nanti mama zakie jual..

Forskning Beta berkata...

bestnya ada anak lelaki :)