Isnin, 1 Ogos 2011

Berjumpa Acik Effa

ingat lagi tak peristiwa muaz kene sengat tuh...???sebelum hr kejadian, kami nak g jumpa acik effa...dia kawan azian masa belajar kat mrsm dulu2...dia duduk di jerantut...disbbkan pada hr tersebut PM dtg ke jengka, jd dia pun dtg laa sekali....
azian ingat nak buat muffin n nak mkn2 kat tepi padang uitm...
pagi tu takde kelas, jd sempat buat muffin dan mee...ade org tolong taw....sape lagi...




ni kije paling dia suka buat...tak dapat nak halangggg...sgt ceria sebelum kene sengat tebuan di petang hari...heheheh...i love u muaz...




muffin dan mee goreng kasih syg...






kami di tepi padang uitm....oooo...umi bam2...tidakkkkk

p/s acik effa sgt low profile dan belum berkahwin
hehehhe

8 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

Muffin tu buat makan moreh pun sodap...ekekeke..

Selamat Menyambut Ramadhan Azian dan keluarga....

Citarasa Rinduan berkata...

salam ramadhan utk azian sklrg..
kak ambil kesempatan mohon maaf andai spjg persahabatan y terjalin kak ayu ada terkasar bahasa ya

kak tak niaga di kedai, kak niaga di bazar jer

azian berkata...

doc...hehehe
amboii...byk shopping...hahahahha....kerja kuat....


kak ayu...
sy pun sama...harap sgt dapat g sayong raya tahun nih walaupun ramai kawan2 hubby dah takde kat sana...huhuhu...

Sharifah Nadzarah berkata...

wah..dah baik ker..bujang tu..sedap nyer muffin

ikatankasihku berkata...

muffin tu menyelerakanla..tapi puasa la pulak..hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

jelesnyer...lama tak mkn kat padang uitm jengka..huhu.rindu uitm jengka.

munna berkata...

bagusnya Muaz...rajin tolong ke dapur...bakat menurun ni agaknya yan... Selamat berpuasa buat yan sekeluarga

bersama kak Es berkata...

kenapa mee u nampak sedap..nampak basah2 gitu..ohhhh tidakk!!