Isnin, 8 Ogos 2011

BBKK

rasanya semua org yg tau pasal bis sy sy letak nama BAJU BRANDED KANAK-KANAK...
tapi semalam ade laa sorang kanak2 ribena ni...
dia msg dgn sy d FB


mula2 dia kata hi aje...
sy ingat tu virus tapi rupanya bukan...
sy mengigil sekejap
kejap jek...hehhehe

pastu ok dah
sy blocked dia
dia sempat tulis d wall saya

baju branded hang ni laku ke

laku tak laku belakang kira...
walaupun bis ini nampak kecil
tapi besar significantnya pada sy...

kenapa laa ade manusia cam tu ek?

huhuhuhu
tapi alhamdulilah,
BBKK ade ramai kawan2 yg support...

thanks guys....

kepada mereka yg membeli di BBKK,layak masuk contest MODEL BBKK
tag kami gambar anak anda pakai baju yg di beli d BBKK
kemudian suruh kawan2 LIKE
jumlah LIKE paling byk ialah pemenang
yg menang akan dapat
voucher shopping d BBKK rm50
emaknya pulak dapat caserole 1.0L Giacomo
sama dgn hadiah yg komen paling byk di blog ini

heheeheh


tq


22 ulasan:

miloais berkata...

virus2 ni memang banyak beb...

teringat anak sedara iols dulu pun ada gak buat bisness gini... kena jugak cam Yan kena..
tapi lagi teruk - sbb virus tu siap mesej pada semua kawan2 kat fb anak sedara iols...
adehhhh!~ tensen anak sedara iols - teh terus tutup bisness....

Citarasa Rinduan berkata...

subhanallah..
yan..
ko jgn patah semangat..
lantak ler..

yang pasti BBKK beroperasi dengan lancar..

ceria2 selalu ya

Wanieyra berkata...

Sabar lah....semuanya cabaran buat kita.

ikatankasihku berkata...

tergamaknya dia..kuang ajaq sgt

Kakzakie berkata...

Dah blok oklah Yan. Buat tak tahu je. Kakak rasa ini kerja budak-budaklah Yan bukan org dewasa...

Kalau kakak ada anak kecik agaknya beli juga ...:)

azi berkata...

Salam Azian..
Pedulikan semua tu yan...jadikan itu semua sebagai cabaran untuk majukan bisnes ni ..ok ...akak sentiasa doakan yg. terbaik buat yan..:)

Sharifah Nadzarah berkata...

kalau virus takut gak ekk..

Sharifah Nadzarah berkata...

yang penting pn.azian jgn patah semangat..pedulikan apa org kata...

Sharifah Nadzarah berkata...

rasanya org2 yg mcm tu..dia jeles tgok org lain ada kemajuan...

Sharifah Nadzarah berkata...

yan geramnya bila baca msg dia tu ekk..kurang ajor betul..bulan2 pose wat mcm tu..anak sape la agaknya...

bujal X berkata...

pendengki.ceh~

DrSinga berkata...

langau!!

awein berkata...

knp la wujud manusia2 mcm ni yer...xsennag tgk org len senang kan..yan teruskan usaha mu jgn pedulik

munna berkata...

macam2 manusia ni yan.... sebagai peniaga ni mmg kena tahan dgn ni semua...

munna berkata...

abaikan je lah tu semua dugaan org berniaga

Wanieyra berkata...

Hati orang sukar nak baca!

Wanieyra berkata...

Susah kalau dah ada PHD ni

Daddy Ziyyad berkata...

Bulan puasa pun still PhD..Itulah Melayu Islam..sabarlah Azian..asam garam org meniaga..

Citarasa Rinduan berkata...

yan..
mana entry baru!
heheheh.. entry berbuka kat hotel tau..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

lantakkan je org yag hai2 bye2 cam tu yan.nyibuk je dia tu

Yaati Nor berkata...

jgn layan org dengki..nape org melayu sllu mendengki kaumnya yek?bestnya, byk contest..kat fb tak blh join..susah..jarang bukak fb.

bersama kak Es berkata...

oww... dah mula contest rupanya. tak pe, kak es kalau tak sebab kontes pun mmg suke ngomen sini hehehe

next year dapatlah bershopping kat BBK hahaha ;)