Khamis, 4 Ogos 2011

TERBAEKKKK!!!!

hubby azian kl makan kat luar mesti order air nescafe tarik...dulu masa baru2 kawen, azian tak pandai nak buat air yg guna susu pekat manis nih...sbb family kami tak biasa minum ade susu...semuanya O aje...

tapi di sbbkan hubby azian ni suka nescafe tarik, jd azian pun belajar buat...mula2 mmg tak sedap, kurang nescafe laaa...lebih susu laaa....tapi akhirnya, nescafe sy adalah yg TERBAEK pada suami...kl minum kat luar, dia mesti cakap ...

"tak dapat nak lawan nescafe awak yang...."

sila jgn muntah hijooo....hehehhe




amacam???

hehehe

24 ulasan:

miloais berkata...

peberet iols hoccay!

sehari tak dapat minum nescafe.. rasa tak senang duduk beb!

so.. nanti buatkan iols satu mug ye...:D

ikatankasihku berkata...

buih macam kedai mamak punyer....rasa mesti kaw punyer!terbaikkkkk

Wanieyra berkata...

samalah dgn kita....kalu makan luar mmg order ni je..satu lagi teh tarik. kalau dok rumah tak merasa semua ni

Zurina berkata...

wah! dia punya buih melimpah2...mmg tbaek punyer...;)

Sharifah Nadzarah berkata...

wahhh sedap tuuuuuuu...
berbuka nnti nak buat lahhh..

Sharifah Nadzarah berkata...

eh yan..kt biase wat teh tarik..biase klu buat sendiri lagi mabelesssss....

KuNanGKuNanG berkata...

wah3x..

KuNanGKuNanG berkata...

mesti sedap giler...

KuNanGKuNanG berkata...

berbuih2...:)

Kakzakie berkata...

Kalau buka restoran mesti En. mamat customer no. one!! Muiz & Muaz no, 2-3...:)

Sharifah Nadzarah berkata...

KAKZAKIE..lepas ni yan bukak cafe online pulak..hihihi..
yan jgn mare..bulan pose ni..

Piasara berkata...

"Azian,akk pun sampai skrg tk reti buat air yg guna susu pekat pasal akk dah berthn2 minum air o atau guna susu tepung jer..~memang terbaekkk lah.."

Sharifah Nadzarah berkata...

yan family awak sama dgn family hb kite..tak minum yg bersusu..
kat umah kite selalu buat yg O..jer..

Daddy Ziyyad berkata...

Itu lah rahsia kebahagiaan rumahtangga :P

Yaati Nor berkata...

tercela iman saya tgk nes tarik nie..saya pon sama sehari tak dapat maka hidup bagai tak lengkap..huhuhu

munna berkata...

dulu en abg kak munna tak suka minum air ada susu...sejak kahwin dgn kak munna...kak munna paksa dia minum air ada susu ...sudahnya skrg ni..feveret susu panas je hari2

munna berkata...

banyaknya buih dia...terbaek tu....

Wanieyra berkata...

Betul tu...banyak betul buihnya. Tentu azian tarik tinggi2 ni

Sharifah Nadzarah berkata...

tinggi sampai guna tangga..kikiki

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Azian...adussss,jalan2 sini nampak lak nescafe tarik nie...sabar2!

Citarasa Rinduan berkata...

yan, kak ayu tak minum susu gak

Citarasa Rinduan berkata...

eik!!!
ko kalau jadi pekerjaku.. sure ku bagi gaji tinggi..
pandai tarik ooooo.. berbuih2... heheheheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

nampak sgt sedap..buat tuk akak satu yan.klu terlebih susu mmg akak pun angin klu gi kedai

bersama kak Es berkata...

yannnnnn!!!! peberet akak jugak. mahal tang BUIHHHHH tu laaa :D