Isnin, 1 Ogos 2011

Persiapan Hari Raya

persiapan raya!!!
ye...semuanya dah siap bagi azian
duit raya jek lom sediakan lagi
hehehheeh
sebenarnya hubby azian tahun ni tak tau laaa knp
dah kemas2 umah utk hr raya awal giller...
voleh gitu???
bila azian tanyaknp dia dah nak pasang langsir semua, dia cakap nnt bulan puasa nak buat amal ibadah aje, tak yah fikir langsir awak nih...
hahahahhahaahha
cam tak caye jek tu hubby azian
gambar2 ni semua adalah gambar yg di ambil secara diam2...
jgn bgtau dia ye...nnt abislahh azian....huhuhu...
persiapan kawan2 semua plak mcmne???
harap semua ok dan jgn membazir




vacuum taik cicak kat tingkap...




hubby bukak langsir lama dan terus basuh....setelah 5tahun tak tukar langsir....hehehhe...



memasang langsir baru tapi beli dah berzaman kat kamdar langsir pilihan hubby

baru tahun ni siap...masya ALLAH...ok laa tu dr tak siap langsung

semoga ramadhan kali ini membawa penuh keberkatan dan rahmat buat kawan2 semua

insyaALLAH

10 ulasan:

ikatankasihku berkata...

wah, hijau thn ni..cantik, cantik , cantik

Sharifah Nadzarah berkata...

amboi !!,,tingginya...sampai guna tangga...ahaks..bagus3...

Zurina berkata...

wah! awal wak psiapan...;)

bujal X berkata...

kemain meriah nak ray!

he~~

Yaati Nor berkata...

bagus buat persiapan awal..saya potong kain langsir pon belum..huhuhu.. 3thn tak tukar..agaknya klu basuh lansir lama tu..mahu reput kot..

Citarasa Rinduan berkata...

bagusnya mamat..........

yan, 5 tahun kalau masih elok mmg tak kisah kan...
tapi pilihan yang baru ganti nie..
mmg cantik

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh semanagt nak raya ye yan..akak dah tak rasa apa2..sbb akak dah bersalin.terlepas satu beban.raya?tak pk langsung pun thn ni..hehe

munna berkata...

semangat ye en.muhammad adam tu.... raya kat sini raya ke berapa yan....

Wanieyra berkata...

wah! dah siap pasang? kita beli pun tidak lagi

bersama kak Es berkata...

bagus nye siap awal2... bulan posa dah boleh tumpu pd yg lebih utama je kann