Isnin, 1 Ogos 2011

my muiz



aksi ketika lappy br nak on



kl boleh nak amik ikan tuh



"ummi, ni muiz" may b tu la kot yg dia nak cakap...hahahah




tayang gigi!!!



abah plak ajar anak main game!!!!

addehhhhh

13 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

makin comelsi muiz.. makin bijak si cilik nie..
azian..............
dah berapa bulan ya? kak mmg belum jumpa muiz lagi..

hanya jumpa time dia tak buka mata memandang dunia.. heheheh

Kakzakie berkata...

Makin menggoda senyuman dia. Dah terkedek-kedek hm... jagalah Yan tak lama asyik nak mengejar dia...

Selamat berpuasa buat semuanya..:)

Sharifah Nadzarah berkata...

HEHEHE..MIZ NI SEBAYA KOT DGN AIDIL...

ikatankasihku berkata...

kusyuk muiz tgk apak dia main game....

miloais berkata...

comel jer muiz tersenyum riang!

Daddy Ziyyad berkata...

Miahahahhaa..Abah Rockkkk!!! ajar anak main game...(saya pun sama)..:p

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

muiz dah besar..comellllllll...

hrp baby akak jd comel dan debab cam muiz..huhu.risau sgt dia tak kuat menyusu time siang.tido je

Wanieyra berkata...

Cutenya....

munna berkata...

kak munna dah jrg on9 kat rumah skrg ni yan... yasmin ganas sgt klu kita on je pc..dia dah duduk siap depan pc ....

azian berkata...

kak ayu...
muiz dah nak setahun dah...yan selalu ingat dia kecik lagi...10bulan dah pandai jalan dah dia...

kak zakie kami...
kami harap dapat jumpa akak lg hr raya...nnt akak boleh tgok muiz jalan kedek2...tp hr raya nnt mesti dia dah boleh lari...heheheh


sharifah...
ye kot...ke aidil bam2 lagi???

azian berkata...

ikatankasihku...
dia mmg mcm tu...kl tgok bruno mars-lazy songs laaagiiii laaaaaaa.....heheheheh

iols...
u pun cute jugak...heheheh

doc...
tu laa....muaz pun sama, abah dia yg ajar...masa ni muaz takde, boleh laa diorang sama2 mcm tu...hehehe

azian berkata...

kak lydia...
anak2 akak pun comel2 jugak apa...heheheh

wanieyra...
budak2...mmg cute...heheheh

kak munna...
yan kat umah pun susah nak buat keje...asyik ade jek yg kacau...kl tak anaknya, bapaknya...hheheheh

bersama kak Es berkata...

muiz mmg bertuah kannn...time ni umi dah joi baju2 lawa...boleh jadi model la yan sbb muiz dah cepat berjalan :)