Jumaat, 26 Ogos 2011

SERASI



pertama sekali...mohon maaf pada mereka yg saban hari menunggu entry dr saya...addehhhh...sgt sibuk.....huhuhu...ok...dikesempatan ini saya cuba jugak buat entry...(tgk bakar kek dan kukus kek, tempahan dr kawan2....) byk yg nak dikongsi tapi apakan daya....huhuhuhu

baru2 ini hubby dan rakan2 sekerjanya buat majlis buka puasa kat kedai makan namanya SERASI....tp tak serasi dgn aku laaa tempat nih, mungkin sbb masak byk2 kot...sbb penuh giller kedainya...jom layannnnnn..

.

muiz dan acik jaja


sila lihat di mana tangan muiz di masukkan...(dlm gelas air tembikai laici...heheheh)



dr depan mata azian...heheheh

hubby dan managernya....

so, kedai mkn ni ade kat temerloh...

selamat berpuasa...

tunggu entry selepas ini...

9 ulasan:

bujal X berkata...

kedai penuh sedap la kot makanannya? he~~

Sharifah Nadzarah berkata...

sedapnyeeeeeeee

Citarasa Rinduan berkata...

patutlah ko sibuk yan..
bila balik kluang>>

ikatankasihku berkata...

emmm, penuhnya meja dgn aneka makanan....
seronok makan ramai2

Lina berkata...

ni mesti style masakan thai kan...tgk menu2nya sedap juga :)

miloais berkata...

hasil masakan sedap kot
tu yg kedai tu penuh...

tapi kan... kalo banyak jenis makanan... best tu... banyak pilihan...
hiks

munna berkata...

jauhnya sampai ke temerloh pergi berbuka .....

munna berkata...

kedai ni dulu mmg serasi sgt dgn kak munna ...skrg dah kureng.... tukang masak dah tukar agaknya

DrSinga berkata...

TEMBIKAI LAICI PERISA JARI