Jumaat, 26 Ogos 2011

Raya Tahun Ini


tahun ni mmg aku akui beraya sakan sbb...
ade BBKK (baju branded kanak-kanak)
tahun ni laa nak dgn muiz sbb tahun lepas, beraya dlm bilik sambil pakai kain batik sbb sedang berpantang.....huhuhuhu


duit dah tukar dah....tukar byk2...sbb nnt adik beradik akan tukar dgn azian...heheheh...rm50 tu tak tah laa tukar kan....heherheheheh


baju raya anak2....sbb maknya jual baju kan...hehehhehe....asal cantik jek amik dulu bg kat anak....ade gak beli kat SOGO dan ade yg beli masa g bandung hr tuh....ade gak yg dah pakai dah tak sempat buat raya...so, takde laa dlm gambo ni...hehehehhe
anda pula????

11 ulasan:

ikatankasihku berkata...

banyaknyer tukar duit..
hah amik, bersusun baju raya..hehehe

miloais berkata...

baju raya anak2 dah settle sebelum puasa....
dan sudah tukar juga duit raya utk anak2/anak2 sedara/kanak2 yg berkunjung kerumah....

miloais berkata...

ehh... lupa...

selamat menyambut hari raya buat Yan sekeluarga...

maaf ye kalo ada salah dan silap iols yg mungkin mungguris hati Yan...

munna berkata...

banyaknya baju muaz dan muiz....duit raya pun banyak....murah rezeki tahun ni...

munna berkata...

yan...bila balik jengka ...nak beraya rumah yan pulak...

Kakzakie berkata...

Untunglah Muiz & Muaz mentang-mentang mak jual baju ye... Byk juga hasil BBKK ye Yan... lumayan betul!!

Sharifah Nadzarah berkata...

beruntug anak2..mewah dgn baju...

Sharifah Nadzarah berkata...

byk nya bajet raya tahun ni...murah rezeki

KuNanGKuNanG berkata...

rase nak amik je yg warna ijau tu semua.hahaha

Lina berkata...

ohhh mentang2 jual bbkk baju raya anak bersusun hehehe

Wanieyra berkata...

Wow!!! banyaknya....mmg raya sakan ni