Isnin, 3 Oktober 2011

Cherating...

lagi gambar yg menjadi punca utama muaz dan muiz demam sehingga ummi kene cuti ...hukhukhuk...




bangun pagi abah tak bg mandi...terus g sarapan....dgn baju tdo sekalikk



pastu g pantai...tak sempat tukar baju pun budak berdua nihhhh....addehhhh





muaz cakap, kl laa pantai ni ade kat rumah, kan bagus...





muiz pada mulanya nangis2 tak nak masuk dlm air...tapi akhirnya....dia yg tak nak sudahhhh



masa nak balik g jeti
nak ke jeti tu kene lalu hutan paya bakau sikit



muaz khusyuk tgok ketam2 kecik kat situ



adik pun sibuk nak turun sebenarnya....nak tgok ketam2 tu



kepenatan.....bukan budak berdua ni je...ummi pun sama....

anak baru dua org nih...camne laa org yg ade anak ramai kan...mmg respect abis laaa aku....
huhuhu


11 ulasan:

halila Ibrahim berkata...

Biasalah budak2 ... kalau sesekali pergi laut or air terjun mmg akan demam ... anak2 saya pun macam tu sebab tu kami jarang pergi mandi manda...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

syok mandi budak2 tu.kena tmbh lg 2 anak tu yan lawan akak..haha

yan...sampai demam budak2 tu mandi laut?huhu

ikatankasihku berkata...

syoknyer di buai mimpi..akibat kepenatan ..hehehe

diana berkata...

saya yang anak sorang pun penat..
apa lagi 2,3 hehehhe

kakchik@ella berkata...

last KC gi cherating bulan 3 haritu. Tgk n3 ni ,, tetiba rindu.

Rozita berkata...

kami yg ada pantai dekat rumah pun tak gi selalu.. hehe.. bila xde mmg camtu la..

Yan berkata...

seronoknya jenjalan. next time dtg umah akak ye.

azian berkata...

halila...
kami pun jarang pg tapi pg sekali sekala tu yg nak mandi tuhhh....hehehhe


kak lydia...
tak mampu laaa nak lawan akak...hehhehe


ikatankasihku...
hehhehe....kl la kita tdo ade prg amik gambo, camne laa ek....hehehhehe

azian berkata...

diana....
tu laa....anak br dua...org len anak berderet mcm tak kesah apa2 jekkk...huhuhu

kakchik..
sy kan, mcm nak duduk kat area sana jek...mcm best jek...hehhehe...verangan je kan....

rozita...
ye ke umah kat pantaiiii????bestnyaaaa...nnt ajak laa kami g sana ek...(tetiba je kan, tak malu vetul laaa!!!)hehehhe

azian berkata...

kak yan...
jeles sy tau kat diorang yg dtg umah akak...hehehhe...len kalik laa kami dtg ek...insya ALLAH....

Lina berkata...

main air sakan lar yer