Selasa, 11 Oktober 2011

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Pertama



10 /10/2010
tahun lepas majlis ni berlangsung
masa tu muiz dlm 50hr
heheheh
ni la majlis perkhawinan adik perempuan aku, Yati yg penuh kontroversi
heheheheh
sbb apa kontroversi tuhhh????
malas la aku nak citer panjang
ok...
selamat menyambut annibeseri
semoga lebih berseri laa ye perkahwinan kamu berdua

p/s azian busy sgt hr ni....nnt kita sambung lg ek....

8 ulasan:

ikatankasihku berkata...

tahniah..untuk adik azian...setahun dah yerk..moga berkekalan ke akhirnya..amin

Kakzakie berkata...

Baru lepas pantang pun sibuk nak bergambar juga ye... Muiz masih merah masa tu kan:)

Selamt ulangtahun menikah buat adik

Sharifah Nadzarah berkata...

TAHNIAH & SELAMAT ULANGTAHUN UTK ADIK YAN..DAH ADA BABY LOM DIA...

AMBOI BARU 50 HARI DAH BERGAMBO...HIHI XPE2...KITA DULU NGAM2 44 HARI DAH BERGAMBO MASA ADIK NO.2 KAWIN (BERSALINKAN MIRA)

munna berkata...

happy anniversary buat adik yan.... mcm lain je muka yan dgn adik...

Yan berkata...

semoga berkekalan hingga akhir hayat.

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

jap je setahun kan?jap jek akak ni nak sambut yg ke 9 thn..keh3.perasan muda lah tu!

kakchik@ella berkata...

Hepi aniberseri adik cik yan. KC pun bizi arini.

azian berkata...

terima kasih pada kawan2 yg memberikan komen....

ikatankasihku,kak zakie, sharifah,kak munna, kak yan, kak lydia miza, kakchik....

semoga perkahwinan kita semua berkekalan hingga akhir hayat...amin....