Jumaat, 21 Oktober 2011

Roti Sosej



lagi sarapan yg paling mudah
ade roti 5keping lagik
apa lagikkk, gulung2kan dgn sosej pastu celup dlm telo, gorengggg

SIAP!!!!




makan dgn sos dan mayonis...

ade yg sarapan roti lagik?

21 ulasan:

Ya ALya berkata...

terliur ni...mudah je kan buatnyer...sosej tu akak rebus dulu ke?

ikatankasihku berkata...

cantik gak potong macam ni, selalu gulung jer....kreatif2.. :)

miloais berkata...

sedap tu! peberet my doter ni yan!

mMoOnN aAlLeEaA berkata...

sedap tu...lea selalu gak buat ni

Lina berkata...

memang simple tp kenyang

azi berkata...

Yan..
akak pun pagi ni sarapan roti jugak...akak buat roti telur dan cicah dengan sos chezzy....sedap tau...:)

azian berkata...

ya alya....
sosej tak rebus...masuk dlm microwave kejap...heheh

ikatankasihku...
belajo dr cik mat gebu nihh...heheheh

iols..
sedap kan kl mkn panas2...dah sejuk tak best laa...huhuhu

azian berkata...

lea...
senang je kan buatnya...heheheh

lina...
simple sgt nihhh...heheh

azi...
kak...ngoti jek yg mudah kak...

kakcik berkata...

Pagi ini kakcik sarapan kuey teow goreng beli kat kantin. :)

Kakzakie berkata...

Kalau dlm seminggu paling tidak sekali mesti anak-anak kakak bawa bekal roti sosej macam ini ke sekolah...

meriahceria berkata...

rajin ko masak azian...syabas..keep up a good work..kekekekekeh(ala juri vokal lak)....lalalalal

azian berkata...

kakcik...
mmm...sedap tu tp kl air tangan kakcik punya mesti lg sedap kan???heheh...tak sabarnya nak tunggu hr ahad...hehehe...harap2 tak sesat...

kak zakie...
ye ke kak?senang je kan...heheh

azian berkata...

meriahceria...
mana ade ngajin...biasa2 jek...kl ngajin kan, mesti buat bekfes yg canggih manggih sikit

ikatankasihku berkata...

mat gebu mmg penuh dgn idea... :)
sifu yang otai tu..

Zie berkata...

akak,sedapnye..kitorg tak dapat masak, sbb tempat yg kitorg sewa skang tuan umah tak bg bwk masuk dapur bagai..sedih kan kitorg? waaaaaa...

Alin Marlini berkata...

simple + mudah kan yan..anak2 Kak Alin mmg suker

Cik Rose Cute berkata...

rajin buat sarapan pagi-pagi ya....

follow sini..

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

munna berkata...

mudah dan ringkas ....kak munna sebungkus roti tu payah ngat nak menghabiskannya

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

nyum2...mkn panas2 mmg sedap

azian berkata...

ikatankasihku lagikkk...
heheh...diakan blog masak2 tersohor, mmg laa cam tu...heheh

zie...
ko duduk katne???alahaiiii...sian kat korang....duk laa dlm uitm ni je hah....hehehhe

alin marlini...
mmg mudah kak...cepat pun cepat...hehehe

azian berkata...

cik rose cute...
tanggungjawap tu cik rose...anak2 kene bawak bekal g sekolah, hubby nak mkn before g kije...addehhhh....hehhehe

kak munna...
hehhehe...kene pelbagaikan menu ngoti tu...heheheh

kak lydia...
sejuk tak sedap kan????huhuhu