Isnin, 30 Januari 2012

10:30AM, Lunch @ office



lapo laaaa
tak sarapan ngupenya...
makan bekal dulu laaa...
heheheh

kije byk pun tak siap2 camne?
addehhh
(mcmne tak siap kl asyik dok tgok agoda dgn airasia jekkkk...huhuhu)

10 ulasan:

munna berkata...

aiseh...lapor dah kak munna di buatnya...

azian berkata...

kak munna...sy pun lapo...sbb tu tak tahan tgok bekal sendiri, ingat nak mkn kul 12 lebih ke...ekekekekek

Kakzakie berkata...

Bawa bekal juga ye... kakak nak Muiz bila besar nanti boleh terus jodohkan dgn Nur Qistina. Senang dua-dua jadi anak angkat so bila org tua dah tak ada jagalah harta yg ada... Hahaha.... berangan betul kita ni Yan...

Lina berkata...

tgk bekal tu jd teringin lak nak bawak bekal hehe

azian berkata...

hahhahahaha...kak zakie, mmg kuat imaginasi...heheheheh

sy bawak bekal kl sy rasa mcm nak bawak...heheh

azian berkata...

lina...
kite jarang la bawak bekal...huhu...kdg2 jek tgok kerajinan/....hehheh

ainnoraini berkata...

kak ain ni pulak dari tadi asyik menahan mate jer ni...

hai lapo la pulak bile nengok bekal tu...tadi baru berangan nak makan nasik kerabu...

azian berkata...

kak ain...
tgok nasi kerabu tuhh..adoyaiiii...mana laa nak cari kak...ekekekekek

ikatankasihku berkata...

rajinnyer yan bwk bekal...bak mai campak kat sini ckit..hehehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

adoii laapr tgk bekal yan