Khamis, 26 Januari 2012

Coret Coret Balik Johor...

sepanjang cuti raya cina kami berada di johor...
balik kluang dan balik kg melayu majidee
ingat nak jumpa kak ayu citarasa rinduan
tapi tak ade rezeki
hr ahad dan isnin
balik majidee
budak2 ni
(adik beradik MUMU, Muaz dan Muiz)
tinngal kat umah nenek jek
boleh tak mak bapak g jenjalan anak2 tinggal???
heheheheheh
rasa mcm janggal jek...
tak pe laa...biar nenek spent byk masa sikit dgn cucu (alasannnnn)





kami balik berdua sbb ade jemputan kawen
tiba2 terjumpa plakkk dgn mak blogger tersohor!!!!
heheheheh
sedara ngupenya!!!!

esoknya kami singgah umah blogger tersebut before balik umah mak aku
ingat nak singgah JPO (johor premium outlet) tapi tak sempat
yg bestnya hubby bawak g makan2....
tapi bila makan berdua nih, alahaiiiii
nanti ai update kay.....

xoxo

14 ulasan:

Kakzakie berkata...

Niat hati nak bertemu tapi masing-masing punya agenda sendiri kan... Belakang tu ada tong air macam tong air zam-zam kat Masjidilharamlah Yan. Gambar ni kat mana?...

kasihibu berkata...

bila dah balik kg, memang macam ta cukup masa jadinya kan?
dan sangat berchinta untuk pulang ke tempat kerja semula ;p

Kakcik Nur berkata...

Yan pergi rumah CMG ke?

Seronok dapat jalan2 dan balik kampung, kan? :)

~K Ham~ berkata...

As salam azian....rindu dengan coleteh mu itu...

Sharifah Nadzarah berkata...

yan wah lama menyepi...
kita pun berangan nak ke citara rinduan tapi jadual padat jugak..
lom ada rezeki nak jumpa ayu lagi agaknya...

gedek! berkata...

JPO tu yg tepi highway tu kan?

azian berkata...

kak zakie...
ni kat kangkar baru rasanya, kl tak silap...ni majlis belah pompuan, pengantin lelaki bekas abg ipar mamat...len kali yek kite jumpa kak...insya ALLAH...

kasihibu...
a'ah ek...kenapa mcm tu kan???huhuhu

kakcik..
a'ah g umah cik mat...heheheh

azian berkata...

kak ham...
sibuk sikit...huhuhu

sharifah...
kite dah jumpe kak ayu...tp nak singgah kedai dia sbb nak mkn soto. ,muaz yg nak sgt makan...tapi takde rezeki...huhuhuhu

uncle...
yeap, tepi highway tu jek....heheheh

munna berkata...

BESTNYA YE BLK KG....KAK MUNNA TAKDE AKTIVITI PUN CNY NI... MAK PUN DAG GEBU MESTI ANAK PUN BERTAMBAH GEBU KAN YAN

Alin Marlini berkata...

yan singgah JPO tak?

Lina berkata...

ohhh berdating berdua yer...alaa sekali-sekala jln2 berdua apa salahnya

Citarasa Rinduan berkata...

sangat terkilan.. siap buat entry untuk kamu..
moga ada jodoh kita bertemu lagi ya dik

azian berkata...

kak munna...
akak kan nak g langkawi nanti...hehehhe....sabo2.....

kak alin...
tak sempat nak singgah sbb nak singgah umah cik mat gebu...hehehhe

lina...
bila dating berdua kan rasa mcm pelik laa sbb biasa kan ade anak2...hehehhe

kak ayu...
nanti laaaa bila2 ade rezeki kami dtg lg ye...hehehhe

ikatankasihku berkata...

romantiknyer, aw aw aw..hihihi