Khamis, 5 Januari 2012

Nurul Ikan Bakar Special



sebenarnya waktu malam ketika berkursus di penang dah ade program utk LDK(latihan dalam kumpulan)
tapi mlm pertama batal
urusetia suh kami berehat rehat
tp sy tak dapat kuar dgn kak dinas
malam kedua kami diberi kelonggaran lagi
sooooooooo, kita enjoyyyyy!!!!
hehehehehhe
terus msg kak dinas nak makan ikan bakar yg dia dok citer2 tu hahh
ikan jenahak bakar
baru ku tahu jenahak bakar itew sgt arghhhhhh
SEDAPPPPP!!!!



suasana kedai makan yg pada aku, ok laa...best dan santai gitu...



kl dtg penang mesti mai sini taw....



kl nak dapat diskon, kene ajak kak dinas sekalik sbb dia ade kad diskon....
hehehehhe



alololololo...korang anggap je laaa, kat sebelah aku tu lee kak dinas....
hehehehehhe




ni le yg kami makan....
hehehhe...sampai tak larat nak bangun kooo!!!!

hehehehhe

neway, dtg penang, jumpa kak dinas dulu then baru g sini ek...
kang tak dapat 5% diskon....
heheheheh

9 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

sangat menyelerakan

KuNanGKuNanG berkata...

sblh tu tomyam ye?sdpnye.....

Dinas Aldi berkata...

Masih teringat2 lagi kenangan makan dengan Yan tu. Melopong akak dengar cerita2 Yan, hehe..

Ati Masrif berkata...

rupanya ke penang psl
berkursus..anak2 tak ikutlah
lama tak pi penang :)

Citarasa Rinduan berkata...

lama tak singgah sini
selamat pagi dan salam penghulu hari buat yan

sambil kursus jumpa blogger pehhhhhhhhhh..
sangat best

yan. cepat balik jb.. kak belanjer

Lina berkata...

alamak kerang bakar tu buat jejes air liur lar ahakkss

Zie berkata...

waaa..terliurrr tengok mknan..hah..nak g star chef ah jap..

munna berkata...

jeles lagi....

miloais milo berkata...

nampak sedap dan menyelerakan lah Yan...