Isnin, 16 Januari 2012

Pakej 2 hari 1 malam



beberapa minggu lepas kawan saya dari KL datang
kebetulan minggu tu saya tak kemana mana
kawan yg dah bertahun tak jumpa
last jumpa lepas SPM
bayangkan laaaa
heheheh
mereka berdua
dua2 lom kawen lagi tapi...
kerjaya mantappp
heheheh

mereka datang petang sabtu
saya buat mee bandung aje
then malam tu diorang cakap nak makan mee bandung lagi sbb mee bandung tu masih ada
tapi, saya nak jugak masak utk hubby dan muaz
so, masak laa byk sekali
mee bandung bagi kat jiran

malam tu biasa laa
tido kat malam lagi
kalau bukan kat sini kan
heheheh





saya jugak sempat buatkan marble chocolate cheesecake utk mereka





macam biasa laaa
sayur paling senang
sayur campur




ayam masak kicap
tak reti dah nak masak apa
asyik2 kicap aje kan
hehheeh




telo itik masak lemak
ni telo itik kami





pagi tu diorang sarapan mee goreng kasih syg
dgn pizza
yg pizza atas ni lom bakar lagi
sedang saya fikirkan menu utk tghr, mereka cakap
tak yah masak sbb kenyang lagik
heheheheh



antara xtvt yg mereka lakukan ialah
makan durian
yg ni saya beli
kat umah ni lom ade yg buah lagikkk



kait buah rambutan
buah rambutan dah masak sgt dah kat umah saya ni hah
sayang...
ade satu pokok kat belakang rumah, tapi takde org amik pun....
rezeki burung...

OK, nantikan pakej2 yg lebih menarik di masa akan datang
hehheeh

14 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Bestnya Yan. Bila nak terima KC sebagai tetamu pulak ye?

ummiarissa berkata...

Yan memang pemurahlah...banyak juga menunya..sedap walaupun simple....seronoknya kalau saya lah tetamu itu....

Lina berkata...

hehe bestnya klu g umah azian siap ada pakej lg

kasihibu berkata...

nak jugak tempah, 3 hari 2 malam boleh? ;P

kasihibu berkata...

nak jugak tempah, 3 hari 2 malam boleh? ;P

kasihibu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
kasihibu berkata...

LOH....BANYAKNYER BERDERET DERET..MAAF YE ;P

munna berkata...

wah..bestnya...mcm pakej homestay dah ni...

MaryaYusof berkata...

Salam,
Wah terliur tgk menu tu, untung betul tetamu yg dtg... Ayam msk kicap mmg menu paling mudah & senang... sap sap sui siap :)

Hanis Azla berkata...

wah.. beruntung teman2 azian dapat pakej yang superb ni.. mmg tak terbeli pakej ni wp duit berkepuk.. akak pun nak jd tetamu azian jugalah.. he..he..

Ati Masrif berkata...

wah..meriah dgn makanan..

camni beratur org nk jadi
tetamu yan :)

Dinas Aldi berkata...

Semoga Yan dimurahkan rezeki selalu!

sid sienna berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sid sienna berkata...

hahahhahaahhahahahahahahahahaha.. anyway, thanks yan.. nti kami dtg lagi.. :D