Rabu, 4 Januari 2012

Pusing-Pusing 1 Penang dgn Blogger Dinas Aldi & Adruz Rezza


ok, kan hr tu sy cakap sy jumpa dgn teacher dinas aldi kan?
heheheh...seronok taw....
dia bawak sy jalan2....
pg tempat makan yg best dan sedap....
addehhhhh
terbayang bayang lagik ni mee kuah udang yg sgt sedap...
nnt sy bg info details tentang kedai tersebut...



saya dan adruz rezza...hensem tak dia?heheheh



ni kat masjid terapung....
ade gak masjid terapung taw kat penang


strait quay tempat org2 kaya lagi berada shopping....
cantik view kat sini

ok, nnt kita sambung lagi ye...

terima kasih kak dinas aldi sbb bawak sy pusing2 satu penang dlm masa setgh hari....

akak mmg OHSEM!!!

11 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

char koey tiau makan tak kat sana? laksa penang?

munna berkata...

aduhai...kak munna tak sampai lagi kat penang... jeles ai....

kakcik berkata...

Mana gambar DA tu? Dia seorang yang pemalu, kan? :)

KuNanGKuNanG berkata...

mesti banyak beli jeruk ni...

nyanyisunyi berkata...

salam Yan..
lama akak tk singgah sini..maaf ye..
bestnya pegi Penang..dah lebih 10 tahun akak tk jejak Pulau Mutiara tu

ummiarissa berkata...

Yan bergaya sakan bergambar...he he he..seronok gayanya...jumpa blogger lagi...

Yaati Nor berkata...

saya pon balik kg asben kat penang krismas lepas..tak sempat lagi nak letak gmbar..masjid tu dekat dengan rumah makcik asben saya yang selalu kami balik. kami solat kat situ selalu.

Dinas Aldi berkata...

Aiseh, malu la..hehe..

azian berkata...

doc...
makannnnnn...nnt sy tayang ek...heheheh

kak munna...
nnt kl g penang jgn lupa jumpa kak dinas...heheheh...best2...

kakcik...
dia mmg pemalu...sy yg tak berapa nak malu ni pun jadik malu jugakkk...hehehehhe

kunang2...
byk laa jugak...dekat rm100 beli nak bg kat kawan2....heheheh

azian berkata...

nyanyisunyi...
akak, sy pun busy ni, update jek mana yg sempat...huhuhu

ummiarissa...
bergaya ke???heheheh!!!biasa je laaa...

yaati nor...
laa ye ke????heheheh....penang best laaa...hehehhe

kak dinas!!!!!
alahaiiii...malu ke???nak sy tepek gambo ke????/kwang3x!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

bestnyer dpt jmp2 kan..