Khamis, 5 Januari 2012

Manaf Nasi Ayam



ok, masa lunch dgn kak dinas, dia ajak makan kat sini
nama kedai nasi ayam tp makan mee kuah udang
sedappppp!!!!
tgok pun dah tau dah....
heheheheh



best taw makan kat sini, pemandangannya sgt best!!!!



minum air kepala eh silappp, kelapa
heheheheh


cuba tgok...
tgok pun dah tau sedap kan???
mabelesss



ni sekitar kedai makan tu...
sgt mendamaikan hati sambil makan mee tu hah!!!!
yg penting...
kenyangggggggg

nak makan lagik jek rasa!!!!

5 ulasan:

azieazah berkata...

Saja ler tu, nak bagi orang jeles... wuaaa!

kakcik berkata...

Iyalah... tengok gambo pun rasa nak makan! :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

ermm sedapnyer mee tu~~dah la mkn dpn pantai.klu akak 2 mangkuk pun leh habis

Lina berkata...

3 taun lepas ms pegi penang x sempat nak merasa mee udang sbb ms tu tgh mabuk2 ngandungkan anak no 2 tu huhu

munna berkata...

bagi org yg tak pernah sampai Penang...jeles rasanya