Isnin, 30 Januari 2012

Nasi Briyani Padang Kota



nama jek padang kota
tapi kat MYDIN subang aje
hehehehhe
tgok muiz....suke sgt buat molot mcm tu
MUAZ?????
dia takde masa nihhh
dia kat kampung
heheheheh



sebenarnya aku pun teringin nak mkn nasi briyani ni hah
tp bila hubby g amik dulu, pastu aku tanya RM
dia cakap
RM 18
heheheh
terus tak jadik nak order



lagipun masa tu ade nafsu tammak(sabdu tuhhh)
aku dah order pasembur
sbb mcm sedap jek tgok
mmg harus laaa aku tak order itew briyani
sbb laki aku pun tak habis...mujur ade org yg tolong habiskan
(mcmne tak gemokkkkk????huhuhu)

pasembur ni sedap...

10 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

rumah k.long ayu di usj couth 14..
5 minit dr maidin subang, kalau kesana, ayu ke maidin jer, layan nasi padang..
hahahahha..
sbb tak tau nak kemana lagi

kakchik@ella berkata...

bila gi ni azian? KC ada kat mydin tu hari sabtu mlm minggu.

Ros berkata...

Salam Azian,

Mahainya nasik beriani dia.....Pasembur dia berapa RM pulak....?

Lina berkata...

fuh RM18 nasi briyani tu...klu rega gitu utk 4 org mkn pun boleh

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

harga sama cam kat sini.tp nasi dia tu awat sikit sgt. klu kat sini leh dpt 3 pinggan nasi mamat tu.setimbun nasinya dan lauk

Kakzakie berkata...

Balik-balik Muaz kat kampung je... macam mana dia nak betah kat Bentong.

Tengok mulut Muiz tu kerja hisap puting dah suka moncong je:)

Dinas Aldi berkata...

Itu la akak cakap kat Azian haritu, akak makan nasik beriani di Penang sedap jilat sampai siku pun tak pernah sampai RM18. Huihhh cekik darah sungguh makan di Subang tuh.

kasihibu berkata...

kalau akak ke subang jaya mydin tu, wajib singgah di ruangan sup2 tu, dulu masa mengandung abang ariq akak makan mee sanggul tak pun makan di resto mamak di luar tu
dah jadi tempat makan ke-2 pulak sebab banyak pilihan kan? sekali sekala makan nasi kandar dekat mamak tu boleh jugak tp adakalanya mahal terlampau2 terkojot den...dah nak makan ambik ajelah, nak masak tak pandai
tp kalau tak sentuh lagi akak pun koner2 jugak hehehehe.....

opss..terpanjang pulak komen hari ni ;p

azian berkata...

kak ayu...
ye ke???heheheh..bila akak nak g lg kak?

kakchik...
ni bulan lepas....heheheh

ros...
pasembur rm4.50...

lina...
yg ni mkn ber 2...heheheh

kak lydia...
ye ke???kat sini nasi sikit tp mamat mkn pun tak habis kak

kak zakie...
nanti dia dah besar yan nak suh dia pakai braces....heheheh

kak dinas...
aishhhh...bila laa nak mkn yg sampai ke siku tu ek????heheheh


kasih ibu...
wahhh...kene cuba tuhhhh...heheheh

munna berkata...

BETULLAH MAHAL YE NASI BRIYANI KAT SITU...APA YG ISTIMEWANYA YAN?