Sabtu, 10 September 2011

Berkunjung ke....Sedenak.....



lamanya laaa nak hupdate entry ni ek...huhuhu
azian dapat MC(bukan mati cepat taw...heheh) hr rabu...tak sihat...nak bangun pun rasa tak larat...padah selseme aje...tp may b sbb dah lama tak sakit agaknya, sekali sakit....huhuhu
hr jumaat dapat MC lagi....hr rabu tu tak g klinik pun, duduk jek kat umah....sbb tu tak dapat MC...
ok, kl cakap pg sedenak jek, mesti ade yg dah tau kan umah sape...umah sape lagi kl bukan blogger masak2 jejaka idaman malaya tu hah...hehheeh



ini adalah kunjungan kali ke 2 kami sekeluarga...memandangkan hr raya ke 4 itu kami balik majidee sekejap, pastu g umah abg ipar kat JP perdana, balik tu br singgah sini...
tgok laaa hubby ku itew...susah hati sbb dah lama tak masuk ladang.....huhuhu



rugi tak sempat nak mkn kuih2 ni taw...huhuhuhu...ni cik mat yg buat sendirik nih....rajin ek?



berjumpa dgn mamaziezah....weeeee...azian jugak dapat jumpa dgn mamafami tawwww....jgn jeles ek....heheheh...diorang ni semua baik hati...walaupun pertama kali jumpa....mamafami malu2, tak nak amik gambo...hehhehe...sama mcm cik mat.....



makan soto...kali ke 2 makan soto di rumah cik mat....begedil.....arghhhhh...sedapnya begedilmu cik mat.....kali pertama makan masa kat sini....

terima kasih dr kami sekeluarga
mintak maaf ye cik mat, bak dan mak yah kl ade salah silap, makan gelojoh sgt ke....hahahah....
tapi hj hamzah takde plak...kl tak mesti best dapat citer pasal bisnes...hehhehe



8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Makan soto sampai lupa nak makan kuih atau malu-malu kucing. hihi... tengok Muiz pun kakak tahu dia mesti meronda keliling rumah CMG tu....Dah makin ligat Muiz tak kira rumah siapa...:)

azi berkata...

Salam Yan..
Bertuah betul Yan dapat pegi rumah CMG ye...Chef blogger yang popular....he..he..mesti sedap soto yang dihidangkan...
Ngapa tak ambik gambar dgn. CMG?...he..he..

ainnoraini berkata...

seronokknye..gi rumah CMG tu..mesti la bestkan...soto dia mesti sedapkan...

Mat Gebu berkata...

terima kasih juga dari kami untuk azian, suami dan anak2 kerana sudi singgah ke rumah mat gebu...minta maaf jika terkurang layanan...

Lina berkata...

ohhh azian pun dah berjumpa dgn cik mat gebu yer...bertuah sungguh

Ummi berkata...

Waaaaaaaaahh..jelesss akak tau..ntah bila nak pegi lagi ke Sedenak....huhuu... Nak soto tu laa...xnak nasi...hehe

MamaFaMi berkata...

Nice meeting you Yan... Sorrylah tak snap gambar sama... mama allergic la.. ahaks...

munna berkata...

bestnya... tak tercapai lagi hasrat nak tgk pic CMG