Rabu, 21 September 2011

1st time entry WW

10 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

mesranya ko ngan gajah tu yan.ngeri akak tgk..takut dilipasnya ngan belalai tu

ikatankasihku berkata...

nape si kecik tu pandang tmpt lain...huhuhu senyum riang semuanya...

azian berkata...

akak...
heheheh...mesra laa...gajah2 kat sini semuanya friendly laa akak...heheheh...mujur tak leh bela kat belakang umah nih...hehehe...

ikatankasihku,
tu laa pasal sbb dia xcited nengok gajah tu hah!!

KuNanGKuNanG berkata...

amboi mahkluk blkg tu pun nak glamor gak ye.he3

Kakzakie berkata...

Muiz!! apa yg tercotot kat mulut tu. Hehehe mama zakie dah rindu awak la...

azian berkata...

kunang2...
heheheh...muaz mula2 takut tapi lama2 ok...

kak zakie kami...
akak, muiz kan...sgttttttttttttt buat org gerem....pening kejap sy kak...dah makin bijak...apa abg dia buat, dia pun nak buat jugak!!!

azi berkata...

Yan...
Kat mana ni..?
Suka tengok gambar ni...nampak happy dan bahagia sangat..mesti hubby yan baikkan...:)

ainnoraini berkata...

ngeri ooo tengok gajah besar mcm tu...

azian berkata...

azi...
kak,kat lanchang...masuk free aje...heheheh...

ainnoraini,
kak ain, heheheh...ngeri ke????

munna berkata...

ni klu bawa yasmin mesti dia suka....sebab skrg ni dia suka sgt gajah...semua binatang di panggil gajah..gara2 tgk gajah kat a famosa resort hari tu