Rabu, 28 September 2011

WW-terkeluar dari landasan



jodeh
jodeh ialah perkataan jawa yg membawa maksud, tidur yg lasak...org melayu cakap apa?

11 ulasan:

KuNanGKuNanG berkata...

macam2 gaya...he3

Pia berkata...

"360 darjah tu azian..hehhe..org melayu cakap apa ek..tidur buas kot..lebih kurang cam tu la.."

makdara TERdiva berkata...

1st time sy dengar perkataan jodeh tu walaupun saya jawa..haha!

Kakzakie berkata...

Astaghfirullah... boleh lena juga janji selesa pada dia. Kalau bergerak lagi mesti bertemu kaki abang dgn kaki adik.:)

miloais berkata...

lasak dua beradik ni tido

ehhh... bebudak kecik memang lasak kan bila tido???
my son jugak begitu.... bleh pusing 360°...
ekekekeke

Lina berkata...

anak sy pun kdg2 sampai ke bawah katil pun ada...mmg lasak

ikatankasihku berkata...

aksi kuak lentang

Daddy Ziyyad berkata...

Lodeh saya tau..haha

MulutPayau berkata...

macam2 gaya ada....Lena betol dia orang tu tdor yer...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

klu tido sama ni mesti kena penyepak diaorang ni.klu peknen mmg terberanak la..huhu.takuttt

munna berkata...

sama mcm anak2 kak munna tidur..lasak ...terabur ..tu yg tak tidur atas katil takut diaorg terjatuh...