Khamis, 22 September 2011

Kak Zakie, lihat laaaaa...



kak zakie...
dia semakin bijak, suka panjat tinggi-tinggi
lepas tu kasi gegarrrr



ni tak cukup tinggi lagi



di ambil di rumah penolong pengurus di ladang mentakab



sebenarnya ni abang punya, atok belikan tapi adik pun nak jugakkkk....
atok telah belikan yg lain tapi masih ade di johor....

bila kak zakie nak datang jengka???
heheheheh

19 ulasan:

Kakzakie berkata...

Amboi!! bukan main lagi kamu Muiz. Panjat semakin tinggi tapi puting tu cuba tak mahu kat mulut je... risau mama tengok.

Tunggulah kakak semua cuti sekolah kalau ada masa kami dtg...:)

azi berkata...

Salam yan...
Amboi!!!..bukan main bergaya lagi si Muiz tu bawa kereta ...nanti besar bolehlah bawa untie Azi jalan-jalan ye...he..he..

kc@ella berkata...

Comelnya dia. Rindu lak KC zaman Aiman kecik2 dulu ..

azian berkata...

kak zakie...
heheheh...sy nak amik gambo ni pun takut...takut dia terjatuh dulu...heheheh

azi...
kak...dia selalu gaduh dgn abg dia nak naik tractor tu...addehhh

kc@ella...
kakchik, jgn lupa join gather2 nnt ek...heheheh....anak kakchik dah beso2 ek...heheh

makdara TERdiva berkata...

budak2 kecik memang suka memanjat2..exlorer katanya :D

ikatankasihku berkata...

wah wah wah..eksyen dia dah pandai manjat.

Mat Gebu berkata...

salam azian...pic last tu cute jee..cer bayangkan kita yang tua2 ni hisap puting kopek tu, sambil buat keje...waaaaaaaaaa..hahhaa,

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam azian.biasa la budak2.bab manjat memanjat ni mmg kesukaannya tambahan lak anak llaki.

Citarasa Rinduan berkata...

wah...
mmg makin ligat si kecil.. hehehehhe

Daddy Ziyyad berkata...

hahahaha..kenapa asyik melekat aja puting tu....:P

Boleh jumpa budak isap puting ni nanti bulan depan, Insya Allah :)

Tak sabar nak rasa kek kukus dambaan hati tu...ekekekekeke

KuNanGKuNanG berkata...

cuba cabut putingnye tu.mesti melalak sakan.he3

azian berkata...

MDT..
apesal ek budak kecik suka manjat????hehehe

ikatankasihku...
tu laa pasal, habis semua di panjatnya...huhuhu...kita ni takut dia terjatuh ke apa ke...

cik mat...
sy pernah taw masukkan puting muiz dalam mulut, pastu kuar dr keta, then ade student nampak...dia siap kuarkan kamera lagik nak ngamik gambo sy...heheheh...mujur tak sempat....

azian berkata...

azatie...
amboiii...menang FM dr shenzen yek...heheheh....tu laa...budak2 mmg suka manjat ek...jgn bapak budaknya yg manjat sana sini udah laaa....heheheh

kak ayu...
mmg ligat dia kak....

doc...
insyaALLAH....kek???heheheh....segan laa plakkk...kl tak sodapp nnt...huhuhu...puting tu kan kl kita dah cabut, dia amik balik dan masuk dlm mulut dia sendiri...heheheh

azian berkata...

kunang-kunang...
dia nangis tapi pandai amik balik dan masuk dlm mulut dia ...heheheh

munna berkata...

amboi muiz....makin lasak ye....puting tu mmg kena ada ke yan.... rasanya masa dtg rumah kak munna tak nampak pula si muiz ni nyoyot pting

azian berkata...

kak munna...
dia hisap puting ni lepas dah putus susu badan kak...pastu dia mcm tak leh lepas dgn puting dia ni....hehehhe

Tanpa Nama berkata...

geramnya aunty tgk muiz harithlah.rindunya...abg muaz plk,seronok sakan tgk gajah.cm dah xingat kt aunty je.hukhuk.

Lina berkata...

wahhh makin lasak dah anak bujang sorang ni

azian berkata...

yati...
dtg laa sini dgn nenek kl rindu...kuda muiz jgn lupa taw...hehhehe

lina...
ye makin lasak...dgn akak pun dia makin manja...heheheh...abg pun jeles laa...apa lagikkk