Rabu, 28 September 2011

Lempeng Ku



hari ini saya tidak berkerja lagi....huhuhu
(ade 3 bundles lom amik lagi kat unit peperiksaan nihhh...addehhhh)
badan muiz panas lagi
jap ag nak g klinik
cik T suh mintak2kan air
tau mintak2kan air
aku pun buat gak air aku...baca apa yg patut...hehhehe

buat lempeng
mesti ade sardin
kalau takde sambal ikan bilis
dah buat mee goreng tp muaz tak nak
dia cakap nak sup
malasnya aku nak layan dia...
last2 aku cakap, lempeng boleh tak?
ye laa...tu je yg mudah....
dia cakap OK
cicah gula
tapi hubby suka cicah dgn sardin
senang
mari makan.....

13 ulasan:

Sharifah Nadzarah berkata...

pagi yan...
wah sedapnyer lempeng tu...
kite tengah bekpes gak ni...
mintak sepiring

azian berkata...

hehehehhe....
muiz yg demam pun makan jugak....ni kat umah lg ni...jap ag nak g klinik....huhuhu

Sharifah Nadzarah berkata...

YAN..AIDIL PUN TAK SIHAT..MATA DIA BERTAIK JER..DAH LAMA GAK...NAPE EKK...TAPI MATANYA TAK MERAH...PASTU AKAKNYA PUN SAMA GAK..TAPI TAK SETERUK AIDIL LAH..
RISAU NI....KEJE PUN TAK SENANG HATI...

Lina berkata...

lempeng dan sardin gabungan yg meletup :)

ikatankasihku berkata...

ni salah satu mknan pebret sy ...susa nak dpt kat mana2, melainkan kene masak sendiri

Zurina berkata...

sedap gak tu azian...klau nk dbandingkan ngan roti canai...sy lg suka lempeng...nyum3...;)
pepun mg muiz cepat sembuh!

Kakzakie berkata...

Muiz tak kebah lagi. Dah kakak kata bawa ke klinik masih tak bawa lagi heh... Mohamad+azian sama aje... tunggu tak kebah baru nak bawa klinik...

Lempeng tu sekeping aje ke?

Acik Erna berkata...

azian..selera pulak tengok gambar lempeng pepagi ni

miloais berkata...

berselera tengok menu sarapan pagi Yan...

masih tak sembuh lagi muiz ye..
kesian heols...

KuNanGKuNanG berkata...

sedap ni kalau pekena ngan kopi panas.

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

lama tak buat lempeng...klu ada lempeng mesti nk sardin.sejak2 org tak bg mkn sgt sardin akak dah rindu nak cicah2 lempeng ni

munna berkata...

aduhai sedapnya...dah lama tak mkn lempeng...

munna berkata...

bagus muiz demam2 pun ada gak selera nak makan...Yasmin taknak langsung makan yan...sian dia badan dah tinggal sekeping je