Selasa, 27 September 2011

Nasi Ayam-Gambar aje ye...


saya cuti
muiz demam
pagi tadi ketika saya sedang bersiap, dia muntahkan saya...
saya tukar baju...
bila dah pakai tudung, dia nangis aje....
saya terus tel mardhiah...mintak dia jagakan exam gantikan saya...
huhuhuhu




jadi, sempat laa saya masak nasi ayam ketika dia tidur...
cik T datang jelum air durian belanda
saya tak pg klinik sbb ubat demam dia ade lagi



masak 3 pot...habissss
bg cik T sekalik sbb dah bgtau dia jgn masak



sup biasa2 aje



sayur campur biasa2 aje jugak...

sambal tak buat sbb pakai sos cili ayamas utk nasi ayam

muiz sedang melepek, sambil abg merengek rengek mengada ngada...
sindrom ummi di rumah mmg begitu....
adddehhhh.....

16 ulasan:

ZanaNordin berkata...

sedapnya nasi ayam
esp bila demam makan ngan sup...
rasa lega jer..

hope muaz cepat2 sembuh yerk

miloais berkata...

sedapnya nasi ayam...
lama dah iols tak masak2 macam ni kat umah
sokmo - yg simple - main campak2 jahh dalam periuk/kuali...

kesian muiz demam...
biasa anak2 bila tak sihat memang suka merengek... nak perhatian dan belaian kekdahnya...

Daddy Ziyyad berkata...

tak aci!

nasik ayam mana ada sayur campur...

hahaha

KC@ella berkata...

Hrp muiz cepat sehat. Mix vege tu menggoda-goda!

Lina berkata...

anak2 sy pun bila diorang demam n sy cuti...rengeknya lg lebih...sedapnyer nasi ayam

Kakzakie berkata...

Alahai anak mama demam pulak dah. Kena bawa klinik juga Yan. Jangan makan ubat demam yg ada aje. Kadang ada antibiotik doktor bagi. Ala... bawa juga jangan tidak...

Tengok nasi ayam pun rasa tak selera dengar muiz demam...

makdara TERdiva berkata...

kalau saya berjiran dgn azian, kompom sy dtg tlg babysit kan muiz..haha!

leh dpt makan sedap2.. :D

ikatankasihku berkata...

ayaq liuq cheq, meleleh habih dok tgk gambaq nasi ayam lama2 ni..huhuhu

azian berkata...

zananordin...
tq ye...zana pun boleh buat nasi ayam ni...senang je....

iols...
kak, muiz nampak cam dah ok ni...tp tak tau laa esok cam ne...harap ok laaa...huhuhu...sy pun selalu masak campak2 aje...nak cepatttt...heheheh

doc...
heheheh....alah, nak mkn dgn lauk apa2 pun voley je doc...kita yg makan dia, bukan dia makan kita...hehehe

azian berkata...

KC@ella...
kakchik boleh buat jugak...heheheh

lina...
kdg2kan, biarlah kita yg sakit kan, jgn laa anak2 kita yg sakit...

kakzakie...
kl tak ok jugak mmg kami bawak g klinik, sbb baru minggu lepas dia demam, tapi kejap je dah ok...demam waktu mlm aje...huhuhu...

azian berkata...

MDT...
harus laa sy ajak MDT...jiran laa sedara kita paling dekat kl ade apa2 perkara nak mintak tolong kan...hehehe

ikatankasihku...
ok, balik ni boleh buat...hehehh

bujal X berkata...

ayam goreng tu~~menggamit betul!he~~

azian berkata...

bujal....
ayam goreng tu dah direbus...kemudian perap dgn ayam dan sos tiram....baru goreng....heheheh

azieazah berkata...

Nak udang! nak udang!

munna berkata...

yan... kak munna sekeluarga pun tak sihat... yasmin demam teruk sgt kali ni

munna berkata...

macam tau2 je plan nak dtg rumah yan tak jadi lastweek...sebab haritulah yasmin mula demam panas sgt...