Khamis, 22 September 2011

Tolong laaa jgn baca entry ini kalau tak tahan godaan...(boleh ke tajuk macam ni?)

haiii...entry ke 4 hr ni ke azian oiiiii...mcm dah takde kije jekkk...
(sila siapkan carry marks students awak dgn kadar segere ye....dushhh)

utk kak munna:
bila akak nak dtg umah sy ni...jgn lupa bgtau awal ye...akak nak mkn marble chocolate cheese cake ek...?hehehhehe...kl akak nak lepak2 kat umah sy lama2 sikit, boleh sy buat demonya sekali mcmne nak buat kek nih...(mcm pro je kan????)



utk Doc Daddy Double Z:
ni laaa kek coklat kukus dambaan hati yg sy nak bawak tu....heheeh...sabo2...harap2 kami sekeleluarga dapat dtg ke majlis yg di rancangkan itu ye...



utk Mak Dara TerDIVA:

nnt sy buat satu entry utk resipi makaroni bakar yg sgt mudah ni ye....
senang je...
sy mmg suka resipi yg mudah2 dan senang....cepat siap, cepat makan....cepat abis....heheheh



utk diri sendiri:

dah lama tak buat nasi ayam...bila nak buat nihhh????



18 ulasan:

Sharifah Nadzarah berkata...

yannnn!!!!!!!

mmg tak tahan..tapi nak baca & tgok gak..

yan nak resepi marble ches cake tu ehh.. klu boleh pos kan sekali keknya oret gak..huhuhu

makaroni bakar tu pun...adehhh melelehhhh..dah ler tgahari ni..hang ni saje jer tau..

azian berkata...

hahahhahahahahahah....
sharifah....tu laa....meleleh ke...meh dtg jengka meh...sambil g bercuti kat gambang....heheheh

KuNanGKuNanG berkata...

mmg xtahan godaan tp kene baca gak n3 ni.he3..sedapnye lahai..cam nak abiskan sebijik kek tu.tp alamatnye naik la berkilo2 brt bdn ni.he3

azian berkata...

kunang2...
mana ade bdn naik berkilo kilo kl mkn sebijik ni aje...alahaiiii....mesti tak abis punya laa sebijik nih...sbb nak mkn makanan lain yg sy masak utk awak nnt kl awak dtg umah sy...heheheheh

ikatankasihku berkata...

azian suka buat org meleh air liur, sape nak diet tak boleh tgk n3 ni lama2, sape nak tmbh berat badan boleh lah..hehehe

azian berkata...

ikatankasihku...
heheheheh...kl nak kurus pun boleh jugak laaa...tgok aje....pastu tahan lapar...heheheh

Lina berkata...

bestnyer kek tuhhh...klu g umah azian bole x buatkan hehe

bujal X berkata...

kek tu nanti bawak lebih seketul.saya nak bawak bnalik~keh keh~

Zurina berkata...

makaroni bakar tu...my feveret...cepat2 letak resepi ya! xsabar nk mbako ni...;)

Ati Masrif berkata...

oh...itulah kek kukus yg
diwar2kan nak bawa ke majlis
okt nanti...bagus2 boleh kak ati
tumpang makan...hehehe

salam kenal org pahang ye

hb kita org lipis


^_______________~

azian berkata...

lina...
ok jek...bgtau awal ye...kek ni nak kene kukus 1jam...heheheh

bujal...
ko nak akak tapaw utk ko siap2 ek utk ko bawak balik...wamboi2...hehhehe...ok, kl ade belen ek...heheheh

azian berkata...

zurina...
ok, mmg sy akan buat entry utk resipi tu...senang je taw...

ati masrif...
akak, tu je yg pandai kak...heheheh

makdara TERdiva berkata...

azian memang pandai masak

kalau ada demo lagi bagus! :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

dlm byk2 tu nasi ayam yg akak tak thn.baby merengek ni..adoii nak wat gak nasi ayam

Alin Marlini berkata...

Yan..Kak Alin 32 tahun sudah...hehehe

azian berkata...

MDT...
ye ke nak demo..addehhh....card reader MIA nihh...muiz ntah main letak kat ne ntah...kl tak mmg harus sy tunjukkan, mlm ni boleh buat sikit...huhuhu


kak lydia...
yan dah lama tak buat nasi ayam nih...huhuhu...padahal senang je kan...

alin marlini...
akak, akak nampak muda dan cantik jeeekkk...i likeeee...hehehhehe

Dinas Aldi berkata...

Sedap2 sungguh nampak semua makanan tu :)

munna berkata...

mmg tak tahan dah yan...tergoda sudah ni... ptg ahad ni boleh ke yan....