Jumaat, 30 September 2011

PEMENANG GA AZIAN

ok...
sorry ye
muaz plak demam
so, tak dapat nak jenguk2 kat anak tiri lagi sorang ni hah (blog aku ni laaa...heheheheh)
ok...yg dapay waffle maker ialah....(dah pos dah tadi.....)

































































































































sharifah nadzarah

saya rasa nak teruskan lagi laaa....
penghargaan utk kawan2 yg rajin komen d blog biasa2 sy ni hah....
tq ye...

caserole tu kan, sy tak tau laa knp tak appear pun yg komen paling byk...
nnt kl kak munna dtg umah sy, sy mintak dia ajak ek...heheheh

ok guys....



5 ulasan:

ikatankasihku berkata...

tahniah pada pemenang yer.. :)

kakcik berkata...

Wah.... jauhnya kena scroll ke bawah!

azieazah berkata...

Jauh sungguh, macam terjun ke gaung, baru nampak nama pemenang.

Tahniah.

Nanti buat lagi yaaa

Sharifah Nadzarah berkata...

assalam azian....

betul ke????
mcm tak caye jek ni....
hampir lupa pasal GA azian...

ape2 pun..alhamdulillah
" tima kasih tak terhingga dari sy....tak tau nak cakap apa lagi azian...rasa amat2 gembira..terharu..mcm2 ler yg ada...hehehe."
rupa2nya mcmni lah perasaan seseorang bila memenangi sesuatu pertandingan...lebih2 lagi pertama kali.
akhir kata...semoga ukhwah kita berpanjangan ye azian..TQV again...
love u..mmmuuaaahhhhh!!!!
(dlm hati teringin gak nak wat GA..mesti bestkan)

miloais berkata...

tahniah kepada pemenang yg bertuah itewww!