Selasa, 5 April 2011

Durian Durian Durian






semalam balik kije kan, aku pasan ade org jual durian...ditambah pulak dgn blog kak azie azah yg tunjuk gambo2 durian tuh...aishhhh...tak leh jd nihhh...aku pun benti ....bila tanya sekilo bape.........RM15....so, aku nak tak nak beli le.....org yg juei tu kata durian raub dan durian raub ni mmg sedap2...aku pun tak berapa nak pasti clone apa tp isik kuning...so, beli la 2 bijik...pastu dia bg percuma sebijik yg durian kampung...semua sekalik RM60...(korang jgn cakap aku kene tipu taw...walaupun aku mmg mcm rasa kene tipu sbb RM60 tu kdg2 leh dapat satu bakul penuh....)then balik je umah, aku tunjuk je kat muaz, xcited bukan main budak tuh...mmg kami anak beranak suka mkn durian....sebijik ade dlm 5 ulas je kooo...isi kuning, tebal...sedap......so, kira berbaloi la kan RM60 itu...(nak sedap hati, jiwa dan raga....heheheheh)




ni aku tak tau laaa...menghayati durian ke atau makan sambil marah kat durian tuh...




nak test jari dia kebal atau tak...macam2...aku makan sambil dukung muiz...sbb muiz pun sibuk nak mkn gak...pantang nampak org makan...aishhh.....





p/s kak yan mesti balik pontian musim dorian nnt kan???hehheheh

6 ulasan:

c-tea berkata...

sedap..tapi deghian mahal sekarang erk

Lydia Miza berkata...

terliurnyer akak yan..huhu.tak sabar tgu bln 6 ni..siap kau durian aku telan ngan kulit2

azian berkata...

c-tea...
mmg mahei yg amattttt...

azian berkata...

kak lydia...
tau la tak sabo...yg awak nak g mkn dgn kulit2nya buat pa???heheheheh...nak balik bulan 6 ke???oooo, hadiah GA pos kat segamat je la yer...heheheh

azieazah berkata...

Uishhh ini boleh menimbulkan marah. Tengok durian kat blog kita, tapi sebiji pun tak campak buang mai tang ni... huhuhuhu

Bebudak tu pandai betul makan deroyan yer? Anak Kak Azie, ada sorang dua tak mo makan durian.

Rugiii..
Enjoy the durians!

azian berkata...

kak azie...
semua ni sbb blog akak yg tayang durian tu laaa....heheheheheh..tak tahan.....muaz mmg suka makan durian...mmg rugi kl tak makan durian nih...hehehhe