Sabtu, 16 April 2011

Ichi Bento







ok...ni nak citer pasai ichi bento...ni macam restoren ala2 jepun gitu sbb makan pun guna chop stick...nasinya mcm lekit2 sikit...boleh la mkn kat sini...tempatnya pun bersih...bila kami tanya apa yg sedap, diorang pun suggestkan apa yg kami mkn ni laaa....kenyang betul mkn....(dah mmg la kenyang sbb laki aku tak abis, aku yg abiskan dia punya...hahahhahah)




chicken teriyaki...ni yg aku mkn...mula2 rasa tak puas hati sbb dapat satu je risoles...yg kepak ayam kecik tu, dlmnya daging...campur rempah2...tapi tulangnya dan daging ayam takde....kulit ayam je dgn kepak kecik...kreatif betul masak cam gini...





ni rasanya daging sapi black pepper ...sedap gak...risoles hubby dapat dua...dan dua2 aku yg mkn...buruk lantak betulll....





mangga float terbaekkkk...sedap sgt!!!





semuanya dalam 76K...

10 ulasan:

Yan berkata...

akak nak p sini lah nnt. teringin lak

Daddy Ziyyad berkata...

hahaha...ingatkan kat Tokyo..

rupanya kat Bandung...

minum tak air sirap Bandung? :P

aNiM berkata...

sedapnya..terliur la pulak..huhu

munna berkata...

klu makanan jepun.. setakat shushi je kak munna pernah makan..

azian berkata...

kak yan...
sy suka teriyaki tu...kene la dgn selera sy yg jawa ni kan...heheheh...

azian berkata...

doc...
amboi2....kl kat tokyo mmg kompom ar tak g ...radiasiiiiii...hehehehhe...
sy tak minum air bandung sbb susu!!!!masa kecik2 dah puas minum susu, dah beso ni nak minum minuman yg bergula je...hahahahah...abis laaa kencing manis!!!!

azian berkata...

anim....
kl awak tgh mengidam skrang nih...abis laaa sy......heheheheheh...
(sebenarnya abis laaa hubby u kene bawak g bdo cr ichi bento ni hahhh!!!!) hehhehe

azian berkata...

kak munna...
sy mkn sushi tp tgok jugak la yg mcm ne....tp kedai sushi tak pernah masukkk....(apa2 kedai jepun kat mesia ni sy mmg tak pernah g pun...)beli yg ade jual kat giant je, tu pun sbb nak rasa...heheheh

azieazah berkata...

Inilah yang dikatakan “pandai makan” bukan kuat makan.

Pegi tempat orang atau tempat yang bukan kita biasa pegi, haruslah cari menu yang kita tak pernah makan. Mencuba menu baru, sungguh nikmat percutian!

azian berkata...

kak azie...
sy setujuk samak ibukkkkk!!!!hehehehehhe