Ahad, 24 April 2011

Saya Jumpa Blogger Kak Munna...



petang tadi sy pergi ke temerloh untuk menghadiri majlis hari jadi anak kak munna...yasmin...akhirnya kami dapat berjumpa setelah sekian lama merancang nak jumpa tapi tak jumpa2 jugak....hehehehhe




ni bergambar dgb family kak munna









kak bday yasmin ini sgt sedap....muaz suka sgt...muiz pun mkn jugak...





menu yg disediakan sgt byk...aku cuma mkn nasi tomato yg sedap itu aje...huhuhu...rugi oooo





muiz asyik nak topi ni aje...





susah benor nak amik gambo bertiga...





mmmm...mcm tu la jugak....



sg seronok tapi tak puas la jumpa sekejap n tak dapat borak panjang...



insyaALLAH len kali leh jumpa lagi...



p/s lepas tu kami g tunas manja...baru bukak kat temerloh....beli la brg2 dapur sikit dan jugak dapur!!!hubby cakap dapur kat umah kami dah tak ok...mmg harus diganti sbb dapur tu zaman2 dia bujang2 lagi...hehehheh...pastu dia beli ayam...aku masa tu tgh dukung muiz, malas nak g tempat ayam tu hah...dia belinya 4 ekor!!!!sbb murah...1kg rm4.99 aje...kat jengka ni kdg2 1kg rm8.80...



ni pun baru abis basuh ayam...adoyaiiii...mujur anak2 dah tdo....



apa????esok kije????huhuhuhu



chaiyok2!!!

18 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

sebelum tidur singgah sini dulu

wawawaw........ bestnya dapat jumpa blogegr munna.. wah,,.jasmin pun ada... happy birthday sayangku,..

azian.. mg murahnya ayam kat situ.... mai sini..post 50 kilo..hehehhehe

selamat malam dik

ainnoraini berkata...

selamat malam...
seronokkan bile jumpe kawan2 kat alam maya ni..dialam nyata pulakkan...

mcm2 makanan ade...meriah sungguh...

mintak tapau tak kt tuan rumah tu...hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

nite yan~~jgn lupa losyen kan tgn yan tu.mesti kuat bau ayam kan?keh3.

yan..akak jeles ngan lesung pipit yan..haha.akak takda~~

azian berkata...

kak ayu...
mmg best dapat jumpa kawan2 maya ni...bila la dapat jumpa akak lagi...50 ekor????hehehhehe...nnt sy suh ayam2 sini g sane ye kak...hehhehe

azian berkata...

kak ain...
mmg seronok....
segan la pulak nak mintak tapaw...heheheheh

azian berkata...

kak lydia...
sy siap mandi lagik...rasa dri tak bersih laa kl tak mandi lepas basuh ayam...(kl mamat yg basuh, harulah 1 ekor 2jam kak!!!!)

kak, nah la amik sikit lesung pipit sy nih...hehehehe

Yan berkata...

Seronok kan kalau dpt jumpa member baru..


akak pun baru beli ayam kat chow kit..

azieazah berkata...

Selamat Ulangtahun Yasmin... Moga terus cemerlang.

Tahniah kepada AZIAN dan MUNNA, akhirnya bersua muka. Wahhh seronoknya. Wahhh cerianyaa.

Menu itu buat gua rasa mau makan semua! hehehehe

Ehhh... gambar bertiga tu, sweet. Yang depan acuan si ayah. Hehehe kacak.

Kakzakie berkata...

Wah... dah bertemu dgn Munna ye... Muaz & Muiz nampak sangat gembira dapat jenjalan.

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

wah...seronok tu Yan.(ok tak kReen panggil ni)

bila dah berkawan di alam maya memang happy bila kita dapat jumpa..

kan ?

azian berkata...

kak yan...
mmg seronok kan???same jugak mcm sy seronok dapat jumpa akak...
bila la nak jumpa lagi ni...hehehe

azian berkata...

kak azie...
harap sgt dapat jumpa dgn akak pulak...nnt nak terjah la dapur akak pulak...heheheh

kak, tak yah la cakap suami sy kacak...kemalu maluan saya...heheheh

azian berkata...

kak zakie...
akhirnya dapat gak jumpa kak munna...heheheh
nnt kami berkunjung ke senai pulak ye...budak2 tu mmg suka jalan2...

azian berkata...

kak reen...(ok je panggil sy yan, mmg ramai je panggil sy yan kak...hehehe)
betul2...sy setuju...tak rugi ramai kawan ni...kl nak ke mana2, ade je kawan boleh tolong...

munna berkata...

Wah!.. bolatnya kak munna anak beranak...akak tak sempat nak ambil gambar byk2 smlm.. Terima kasih sudi dtg ye...akak minta maaf klu layanan kurang memuaskan ye...

Daddy Ziyyad berkata...

wah wah wah..dah jumpa rakan blogger kat luar...:P

azian berkata...

kak munna...
kak...mulat2 pun cute laaaa...apa ade kesahhhh...heheheh...tq jugak jemput kami ye...sy mkn byk!!!!heheheheh

azian berkata...

doc...
dah ramai la jugak yg sy jumpa...mesti doc tak baca entry sy yg sy nak jumpa sape kan...salah seorangnya kak munna...doc pun tersenarai jugak...heheheh