Sabtu, 23 April 2011

Nasi Goreng jee...



hubby cakap mlm ni masak simple2 aje...so, masak la nasi goreng....tp untuk hubby tak bg telur sbb dia lepas dapat jahitan di kaki...(dia cakap, 5 jekk, mujur tak 10...)




ketika ini beliau sedang menyaksikan man utd vs everton.....




nasi goreng crabstick + sosej ayam&daging + telur mate




muaz request tak nak sayur tapi apakan daya....


kene la asingkan sayur secara manual....


6 ulasan:

Ummi berkata...

Assalamualaikum Azian..apa khabar? Lama x jenguk...anak2 sihat ke...Wah dpt nasi goreng pun ok nih...tengok lauk pauk n sayur lemak kat bawah tu menggoda betuiii...hehe

azian berkata...

waalaikummussalam kak ummi.....
sy sihat kak...anak2 makin sihat...(mak dia lg laaa...)hehehhe....lauk2 sy ni biasa2 je kak...akak punya lagi mantap...nnt nak buat waffle mcm akak plak,dah beli waffle maker tu tp lom berkesempatan lg jek....

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

rezeki tu. Alhamdulillah.

azian berkata...

kak reen...
heheheh....alhamdulilah...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

sedapnyer...nasi goreng takda sayur tak sedap lah muaz..hihi

azian berkata...

kak lydia...
dulu masa kecik2 dia nak mkn sayur, tapi bila dah tau udang n ketam lg sedap dr sayur, dia dah tak nak mkn sayur langsung...kdg2 abah dia pun same kak...pilih2 sayur,ade sayur2 tertentu je yg bapak dia mkn...ngengada anak beranak tu...heheh