Khamis, 21 April 2011

Pasar Kosambi

Pasar Kosambi yg ingin aku ceritakan ialah ianya seperti pasar kat sini jugak tapi dlm bangunan...byk yg jual bahan2 buat ole2, mcm kacang bandung, dan jajan2 bandung...kat sini pun ade jual bahan2 nak buat kek dan kuih muih...sayur2 kampung, buah buahan....


harga mmg mahal...puluh2 ribu tapi rupiah, jadik la murah...heheh







ni kat bahagian luar...kat luar pun ade gak org jual jajan2 ni





hubby belikan acuan coklat untuk aku...adoyaiiii...ntah bila la nak buat nih....




kat sini kami beli kcg bandung sikit





lebih kurang mcm kat pasar ct khadijah kl tak silap aku laa





macam nak beli semua je sbb semua sedap2





nak beli kuih2 tp takde beran sbb penjualnya cina





ni mcm ikan masin





ni kuih muih yg cantik...





dodol garut pelbagai perisa








mcm popiah mini tp bentuk dia segi tiga...sedap dan mahallll...beli sikit jer...





ni la rupa kacang bandung...beli 2kg....sedap!!!

8 ulasan:

Yan berkata...

nnt akak nak p lah yan.. seronok lak tengok awak mengexplore..

munna berkata...

bestnya masuk kedai jual kacang2 tu... kuih2 pun nampak sedap ... tapi mmg kena hati2 membeli kat negeri org ni... takut juga kan...

Nora berkata...

sedapnya nampak kacang tu ...

azian berkata...

kak yan...
pg jgn tak pg...dekat je dr toko 3...

azian berkata...

kak munna...
mmg best....kl la dapat beli byk kacang2 tuh...aishhh

azian berkata...

nora....
serius sedap...so, kl g bdo, jgn lupa beli kacang bandung...(sempat promot tuhhh)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

popiah tu mmg kami suka..kat kedai indon ada jual..mhl weh yan kat doha ni..lumpiah nama dia.adehh , 7 hengget sebungkus kecik..tp mmg sedap

azian berkata...

oooo...lumpiah ke...heheheh...yan tak ingat nama dia tapi begelen tu pun sedap cuma kami je tak nak beli...dah balik baru rasa rugi ....