Rabu, 23 Mac 2011

Balik Kampung Hubby...

psstt...kl korang kan, mestilah suka balik kampung sendirik dr kampung laki korang kan???hehehhehe...gurau2 jek...aku tak kisah pun...mane2 ok...masa balik johor walupun 2 hr jek...aku sempat la balik majidee...kampung hubby aku...dlm kul 9 lebih gitu gerak...muaz n muiz aku tinggalkan je...leceh bawak budak2 tu....(teruk giller ini mak!!!!)...alah, aku nak g kejap je punnn...then, aku makan ni...mee sup...tapi sup tulang weyyy...sedapppp...




then, kebetulan masa aku dtg tu diorang tgh wat botok2 ikan...ni mmg org johor tau la botok2 nih...aku pun tau mkn bende ni sbb kawen dgn laki aku laa...


ok...ni la rupa botok2 ikan tenggiri.....nnt aku share resipinya ye...skrang lagik sibukkk..audit maaa...ptg ni meeting penutup...pastu minggu ni aku mmg byk dapat tempahan kek...mak aihhhh...tak pernah2....alhamdulilahhh...ok...


p/s bila nak buat GA ni ek???

5 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

kampung mamat kat mana?

azian berkata...

kat kampung melayu majidee, jb...

Sharifah Nadzarah berkata...

assalam azian..eh hb awk kat majidee..kter dulu skolah menengah majidee tau..thun 90-95..

azian berkata...

sharifah...
wassalam...
kami sebaya....29tahun...
dia duk kat jln bunga raya...

Sharifah Nadzarah berkata...

ooo..jln bunga raya..kt tau jln tu ..ramai kwn2 kat sana (masa skolah)..tapi mgkin x kenal kot..coz umur kt up lagi kikikiki.. cuma klu hb azian skolah majidee..kira sy seniorlah..