Rabu, 23 Mac 2011

Balik Kampung...

sori laa...episod terlajak nih...aku balik kampung dah 2minggu berturut turut...then, kali ni balik sbb nak amik muaz...dia duk umah mak aku dah 1 minggu, so tibalah masanya nak hangkut dia balik semula ke jengka...aku bawak la kek2 yg aku larat dan terdaya bawak...cam biasalah...kek coklat kukus...aku buat 2 version...topping dgn chocolate rice dan almond flake...then marble cake...pastu ingat nak buat muffin...telur tak cukup plakkk...





kek coklat kukus ...ni yg topping chocolate rice





ni yg topping almond flake...nama pun tokeh kek coklat kukus kan...hahhahah



so, bila gerak dr umah aku dlm kul 3 lebih ptg hr sabtu...sampai umah maka ku kul 9 lebih...then , mak aku ade buat makan2 kat umah...sila jamu mata aje kay...




sate yg di buat oleh org2 yg kat umah mak aku...besan mak aku yg buat rempahnya



sup ayam dan nasi himpit


mmg balik kampung akan buat aku gumuks 2x ganda...hahahhahaha



ni la gambo yg ade kat peti sejuk umah mak aku...apsal gambo aku takdek nihhhh


hari ahad dah kene balik jengka balik...apa brg balik kampung kejap jek...tapi, berat badan ar naik bykkkkk...


p/s balik kampung mmg syiokkkk...korang????

2 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

balik kampung = menambahkan berat badan


~ekekeke

azian berkata...

doc...setuju....hehehehhe