Rabu, 30 Mac 2011

Kek Marble Tak Jadi ~ Kecewa



semalam aku wat la kek marble lagik sbb dulu pernah buat tapi aku cam tak puas hati jek...then aku wat lagik tapi masih tak jadik seperti yg aku harapkan...kali ni aku wat kek marble 2 kaler...coklat dan kuning...tapikan...korang tgok laa...huhuhuhu!!!!


resipi amik kat sini yer...

12 ulasan:

pena rozie berkata...

Tak pe... Lain kali cuba lg...

munna berkata...

tak nampak belang ye ... takpe lah lepas ni cuba lagi ... tapi masih boleh makan kan..kira jadilah tu

kakcik berkata...

Teruskan usaha, pasti berjaya. :)

azian berkata...

pena rozie, kak munan & kak cik...
sgt tak puas hati...
mmg akan sy buat lg sampai nampak belang2...hehehehhe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

kek nyer jd yan...cuma belang je yg x jd.relaks la.dlm mood marah kot masa tu..hihi

Daddy Ziyyad berkata...

Komen ikhlas dari saya yang langsung tak pandai buat kek : Ya, kek marble tu tak berapa marble rupa nya...ekekeke...

Tapi takpa, rajin2 berusaha..yg penting dah cuba!!!

ZanaNordin berkata...

cuba lagi dan lagi dan laggggiiiiiii

Citarasa Rinduan berkata...

ala....
menjadi gaklah azian...
sure sedap nie....
mamat makan tak toleh belakang tu

azian berkata...

kak lydia...
hehehhe...ade kene mengena gak ke???
hehehheh

azian berkata...

doc...
sy terima dgn hati yg ikhlas...ni yg buat sy nak buat lagik nih...hehehhe

azian berkata...

zana....
adoyaiiiii...mmg kene buat lagik dan lagik sampai jadik marble dia tuh...

azian berkata...

kak ayu...
mmmmm...mamat mkn sikit jek...yan bg org...huhuhu