Khamis, 3 Mac 2011

Anak-anak....



muaz yg bercita-cita nak masuk idola kecil bila dah besar tapi ummi dia marah....tak bg masuk...bila tanya sekolah belajar apa...mesti dia jawap ABC jer...yg DEF dia cakap dah hilang....tak tau la hilang kat mana...kl aku marah2 dia, dia suh abah dia pukul aku la, cubit aku laaa...(bi, berani awak nak pukul n cubit saya???addehhh!!!!)




muiz dah 6 bulan....dan nak merangkak...berat 8.3kg...turun 100g....





kl la ade org (aku leeee...) letak budak ni kat mesjid, agak2 ade org amik tak ek??? (mesti la hubby aku yg amik, sbb aku letak kejap je...tak pun aku yg amik balik...hahahaah...ape gile la nak letak anak kat mesjid)





ni masa g jerantut umah along (bukan ah long ) anak cik T pindah umah....muiz penat gaknya kene usung sana sini....






ummi suatu masa dahulu....


bila la nak kurus nih...dan byk jugak baju2 yg tak boleh di pakai sbb susah nak susukan muiz......(eleh, sebenarnya dah tak muat...)


sy juga tidak lagi memakai kasut tumit tinggi bila g keje yer...(org gemuk mcm aku tak sesuai pakai heel)


p/s to my students : jika anda memakai kasut, jgn lupa pakai stokin ea...

6 ulasan:

Muna berkata...

Salam Azian,

Ummi sentiasa comey ... kalau tak percaya, tanya daddy Muaz :)

xox

azian berkata...

heheheheh
kak muna...mmg comey sentiasa kl tanya daddy muaz...kl sy ckp sy gemuk, dia kata ok je...hahahahah

munna berkata...

Azian dua2 hero ... kak munna dua2 heroin... tapi buasnya macam anak lelaki...

kak munna pun lepas beranak yasmin badan dah tak mau turun2... dulu bertumit tinggi sekrg ni lagi selesa pakai kasut style wedges

azieazah berkata...

Memang lepas bersalin semua risau pasal badan jadi lain, tapi kalu dah lama mencuba tak berhasil lagi, elok abaikan saja.

Asal kesihatan sihat, ok lah. (ni Kak Azie punya style ler)

Ehhh kalu letak budak tu kat masjid, biar Kak Azie jer ambik. Lepas 5,6 tahun AZIAN mai tuntut balik. bleh gitu?

azian berkata...

kak munna...
ye ke kak??/sy nampak akak mcm kurus...slim jeee...heheheheh

azian berkata...

kak azie...
kl lepas 5,6 tahun dia mesti la tak nak kat yan dah sbb dia ingat akak mak dia...heheheheh
tu laa...asal sihat alhamdulilah...tapi kl laki sy komen tentang kegemukan sy, sy akan bgtau dia, sbb apa sy jadik mcm ni...sbb dia jugak kan...heheheheh