Rabu, 9 Mac 2011

Lala Retak Seribu

ok, mlm tadi sy hanya sempat masak lala...aishhhh...terkejut ke lala retak seribu...heheheh..saje je nak bg nama nih sbb penah gak tgok kat dlm majalah (tiba2 teringat buku resipi yg aku beli tapi tak buat2 lagik...adoyaiiii)ade resipi lala retak seribu tapi masak mcm sup gituuu...tapi yang niiiii...heheheheheh...lala masak tom yam jeee...kan nampak lala tu mcm retak2...heheheh...masak tom yam mcm biasa laaa....tapi aku letak cendawan...karot tak letak pun sbb bapak budak dgn budak tu tak makan karot...aku tak mkn eaaa...aku mkn sekor je lala tu...lepas aku masak, aku duk ngadap lappy sambil chat dgn kawan2 kat FB...(terukkan mak diorang nih?...aku dah senduk lauk letak atas meja...alih2 je diorang cakap nak makan kat depan (ruang tamu) sbb nak tgok tv sekalik...adoyaiiii...hah, bentanglah surat kabor lame...duk bersila...masa my hubby senduk nasi kat dapur, muaz ade tanya


"kenapa 2 pinggan je, ummi tak makan ke, ummi diet ea bah..."

itu budak mmg byk songeh laaaa....yeee...ummi mmg tgh diet...dah 2 mlm tak makan nasi nih...nak kurus punya pasal...hehehehe...tapikan aku mmg hangen betul dgn dia 2 org nih...aku nak amik gambo asyik sibuk jeee...maka....inilah hasilnya....


mula2 amik gambar, si muaz sibuk je kacau...saje saje letak jari niii





kali ke 2 aku snap gamba nih...bapaknya plak menyibukkk



kali ke 3 aku amik lagik...dua2 daaaa menyibukkkk


p/s muaz kata...ummi, sedap la kerang ni, pandai ummi masak...addehhhh!!!!bukan kerang laaa.....lala,lala,lala,lala...lalalitamplong!!!!

2 ulasan:

awein berkata...

YAN NAMPK JARI PUN JADI LAH YER...TAHNIAH DH ADA IKLAHN NUF TU

azian berkata...

kak awein
addehhh..tu pun kak ayu yg tolong...tapi kejap2 ade.kejap2 takde laa...ehem2...akak pun ade jugak kan iklan...heheheh