Khamis, 5 Mei 2011

Apa yang saya beli di Rengit?

just nak share kat sini apa yg saya beli di rengit....eh, saya?????hehehheeh...agak skema ye di sini...sekali lg, terpulanglah kepada individu2 itu sendiri ye...sy kl brg second ni, ok jek kl ok lg...tp kl kondisinya sudah memburuk, tok sah la p beli....baik beli baru jek...




aku rasa kebanyakkan org yg jual online tu mesti amik kat rengit gak...sbb masa aku dtg tu, ade org beli stroller n buggy sampai satu hilux...mesti nak jual balik ek, takkan la anak dia ramai bebenor...heheheheh




tp sedang aku snap2 gambo kat sini, ade la sorang mamat ni...(bukan suami saya walaupun suami sy org panggil mamat jugak...)...boleh dia tegur aku....kat sini pun nak amik gambar jugak ke....eh, suka hati aku laaa....adoyaiiiii!!!!







ni jenama leapfrog...masih berfungsi dgn baik cuma ade satu huruf je yg tak bunyi...lampunya pun masih hidup



rm20






tak tau la camne leh terberkenan dgn bakul ni...hubby cakap beg mr bean....ni besar taw sebenarnya...nak bawak g picnic sgt sesuai...heheheh....



rm15









ni hubby aku yg kemaruk nak beli...sgt berat dan besar....aku ni dok pikir, camne la nak bawak balik....



rm70






sila baikan model yg tak berapa nak semenggah tu ye...heheheh.....sebenarnya belikan ni untuk adik tp si abg yg terlebih beria...



mmg nampak masih baru dan cantik....takde apa yg tak ok dgn kerusi tinggi ni...



rm30...sila percaya







hah...ni pun sama.....sebenarnya dah lama nak cari buggy...sbb kl muiz duk dlm stroller, si abg pun nak jugak masuk stroller...



mula2 tgok buggy ni terus berkenan sbb mmg masih cantik lg...tgok tayar pun dah tau...mcm jarang guna...



jenama mamalove



rm55...tolong laaa percaya...





yg ni rm15



mintak perhatian ye...mainan tu yg rm15...anak aku tu lebih sikit la harganya...hahahahhaah....mesti kak zakie tanya aku pasni berapa harga......



anak aku bukan untuk di jual...tp kl kak zakie nak jaga kejap2 boleh kot...heheheheh....





hah, model yg ni sgt bagus....comel jek dia ketawa....




amacam????jom la g rengit...hehehehhe....




tv 42 inci rm400 jek weh...bukan cap ayam...

15 ulasan:

Kakzakie berkata...

Gambar yg last tu model dia kalau harganya sama dgn harga sebuah toyota hilux yg beli puluhan strolller pun kakak sanggup loan dari bank...

Sharifah Nadzarah berkata...

azian seb baik x bwk lori ..mau abes brg kat rengit tu..hihihi jgn mare yer...

azian berkata...

kak zakie...
hehehhehe...amboi2....ni mesti tdo mlm pun dok teringat ingat kat muiz nih....addehhhh!!!

azian berkata...

sharifah...
mmg pun...kl bawak lori, dgn perabut2 sekalik sy hangkut...heheheheh...ade hati tu nak beli satu lori...

miloais berkata...

iols berkenan dgn bakul pinik tu...
comel sangat2!

azian berkata...

iols...
sebenarnya byk bakul2 mcm ni taw...lepas dah beli tu terjumpa lak bakul mcm ni tapi tinggi sikit kaler putih...hurmmm...rasa nyesal lak tak amik yg tuh...huhuhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh gi borong kat rengit???akak dah 8 thn tak gi sana.tgu la blk nnt nak jln2 borong apa yg patut kat sana.

azian berkata...

kak lydia...
akak tgh sarat tu tak yah la pg...buat penat kaki badan jek...heheheh

Daddy Ziyyad berkata...

Eh..kat mana Rengit tu ya? I mean exat location...mesti serbu ni...murah bangat tu :P

Dah terbongkar rahsia org jual barang2 baby online kan...ekekekeke..

ps: saya dah jawab tau komen awak pagi ni...~hihi

azian berkata...

doc...addehhh...mmg murah2 laa...fening2 nak pilih...

p/s: doc...sy dah komen balik...heheheh

makdara TERdiva berkata...

cantik la beg picnic tu..gerammm tengok :)

azian berkata...

makdara...
heheheh...dah 2 org dah yg suka nih...addehh

Lina berkata...

bestnyer rengit ni...nanti bole lar ajak hubby jenjalan

azian berkata...

lina...
rengit mmmg best utk org yg suka brg second hand tp masih ok dgn harga yg murah....heheheh

munna berkata...

berbaloi juga beli brg terpakai ni sebab masih elok keadaannya.... kak jalan masuk simpang rumah kak munna ada satu kedai jual brg terpakai juga... kalau brg baru sampai mmg berbaloi dpt yg baik