Isnin, 9 Mei 2011

Entry Khas Utk Kak Zakie Yg Boleh Buat Dia Tak Tido Malam!!!



ni muiz beberapa jam selepas dilahirkan secara normal....





entry khas utk kak zakie


harap dia dapat tunjukkan pada kakak2 muiz yg lain...(anak2 kak zakie...)


juga berharap agar mlm nnt kak zakie tak tido lena sbb ingatkan muiz aje...hehehehhehehe








ni bermain dgn mainan yg berharga puluhan ribu (rupiah yeee...heheheh)







alolololo...mujur bola lembut...





mujur anaknya cerah sikit tp ni lom main panas lagi nih...heheheh






heheheh...muiz ni suka sgt plak...





agak2 apa perasaan kak zakie tgok gambo ni ek???heheheh





1st time mandi kat dlm ni dgn abg muaz...dia sgt seronok!!!!







ni main teddy aku masa zaman sekolah menengah dulu....





kak zakie juga boleh lihat lebih byk gambar2 muiz dgn klik di sini dan sini....

bila muiz boleh jumpa dgn mama zakie ni????


addehhh

14 ulasan:

Kakzakie berkata...

Heh... bertuah betul kamu Yan. Yasmien tanya bila auntie Yan balik Johor lagi, kita pulak pergi rumah atok dia. Kita "sewa" Muiz seminggu....hahaha.....

Daddy Ziyyad berkata...

berapa umur muiz sekarang?

munna berkata...

amboi muiz senyum lebar sekarang ni ye...

LindaRahim berkata...

.sy pun tumpang sekaki seronok tgk gambar muiz...senyum je bila nk diambil gambar...

azian berkata...

kak zakie...
harap dapat tdo dgn lena mlm ni ye...heheheh...

azian berkata...

doc...
8bulan dan dia dah nak berjalan dah...alhamdulilah...

azian berkata...

kak munna...
skrang kan dah ade gigi, tu yg dok tayang sane sini je dgn senyuman mcm tuh...heheh

azian berkata...

linda...
semua org mesti happy n seronok kan kl anak2 kita mcm nih...heheheh

Yan berkata...

muka muiz banyak muka yan kan.

azian berkata...

kak yan...
ye ke kak???hehehhe...ye kot...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

debab nyer!!!geram

azian berkata...

kak lydia...
9kg ni muiz...

NUR berkata...

owh.. khas utk kak zakie ni.. hehe.. dia mmg suke budak2 comel kan..

azian berkata...

nur...
kami dah pernah jumpa...kak zakie suka sgt dgn muiz tu,dia suh kami tinggalkan aje muiz dgn dia...heheheh