Jumaat, 20 Mei 2011

Tetamu datang...



petang semalam dikunjungi oleh jaja...kerani hubby aku dgn mamanya....



sebenarnya, aku ade buat pizza dulu2....dan hantar 2 pan kat opis hubby tapi jaja ni masa tu MC....so bila aku tempek gambo pizza kat FB, dia pun teringin nak makan....dia sedang preggy 3 bulan....so, aku pun amik kesempatan buatkan utk dia....



cuba tgok jaja dgn muiz....



(kak zakie....mesti awak rindu anak sy nihhh....)







buat 4 loyangs cam biasa....tapi kl ni tak dapat bg cik T, bg pada kawan hubby umah ujung sikit....penyelia laki aku...









kacang kuda rebus....





ni je baki yg tinggal...satu pan bg pada jaja bawak balik....





aksi muiz makan pizza utk tatapan mama zakie





bila jaja dah balik, ummi nak mandi, abah masih di luar lg siram pokok, dua beradik ni bergaduh ...malas aku nak layannnnnn....

p/s sorry sgt2 tak dapat nak BW...ni pun sedang cari masa nak balas komen...cuti2 ni asyik dok kelek muiz jek...entry pun byk yg autopublish jek...ni td muiz bangun kul 3pg, terus aku tak leh nak tdo....so, update sikit....

16 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

alahai...

pizza pun kReen tak pernah buat..
takleh jadik ni. kena cuba.
hehe...

azian berkata...

kak reen...awalnya bangun....hehehe...cuba2...mesti jd punya....

Citarasa Rinduan berkata...

azian..
moring sayangku....

kamu baik hati, sebab tu ada jer terima tetamu..

azian...
teringin nak rasa makanan kamu...
bilalah agaknya..

Kakzakie berkata...

Amboi Muiz dgn siap pun dia tak kira senyum lebar. Ini yg buat mama zakie tak boleh tahan.

Dah tu berkelahi dgn abang Muaz kenapa? Ini mesti genetik umi dia ada dalam diri. Mengikutlah....

Maya Mayana berkata...

la bestnya dtg umah azian ni,dpt rasa air tgn azian...muiz tu lahir tahun 2010 yer..sebaya la dgn my boolat...

azian berkata...

kak ayu...
adoyaiiii...sy pun teringin nak buat marble chocolate cheese cake utk akak...insyaALLAH...satu hr nnt ye...

azian berkata...

kak zakie...
gaduh sbb muiz nak tgok kat laptop tu ade lagu bapakku pulang dr kota...tapi muaz nak main game....addehhh...

azian berkata...

maya...
a'ah...2010...dia br masuk 9bulan...

bersama kak Es berkata...

alahaaaiiii..nak preggy jugak lah camni.
Nanti Kak Es order satu pan jugak okeh!

Tanpa Nama berkata...

hui sdpnya tgk piza tu.geram tgk muiz harith.wah2 muaz,muiz sibuk btl nk tgk laptop

munna berkata...

sama mcm meya dgn yasmin..skrg ni asyik bergaduh je... tetapi kena pereti kl diaorg bergaduh..sebab Meya tgn dia laju je nak belasah yasmin

azian berkata...

kak es...
hehehhe...agak2 kl preggy nak mkn apa ek???

azian berkata...

Tanpa nama...
budak berdua ni berebut nak dengar lagu...yg sorang kl dengar jek dah joget2....jd abgnya jeles laaa....tak puas hati tgok keseronokkan adiknya....

azian berkata...

kak munna...
muaz ni, dia kudukut laaaa...mainan dah bg sorang satu tp masih lg amik yg adik punya...mainan dia simpan....dia tak berani pukul adik dah krang sbb bapak dia akan pukul dia balik kl dia pukul adik....padan muka dia!!!

azieazah berkata...

Kak Azie dapat rasakan, AZIAN ni mesra dan peramah. Habis staf kat ofis laki dia pun jadi kawan dia.

Amboiii... awak ni, mesra alam sungguh.
Pastu pandai masak pulak. Tak rugi jadi geng awak eh?

ops! nak jadi geng sama, bleh?

hahhh? “apa pun tak boleh?” wuaaaaaaa!

azian berkata...

hahahhahah...
kak azie ni lawak laaa....
kak...sy set jek kl akak jd geng sy...takut akak jek yg tak mo geng dgn sy yg otak agak mereng dan gila2 sikit....hahahhahaha

baik dgn semua org tu takkan jd kekurangan pada kitakan kak???