Khamis, 12 Mei 2011

Jam 3 pagi...apa yg berlaku???



kami tdo depan tv...


tiba2 aku terjaga jam 3pagi tgok muiz takde kat sebelah...


rupa2nya dia dah ade kat pintu dapur!!!!!


masya ALLAH!!!!


tgh ralit main loyang...sbb tu aku terjaga!!!!


bahaya betul budak kecik nihhh


dan bahaya jugak dapat mak yg tak sedorrr....


muiz ni lain sikit...


dia bangun tak nangis..sedar2 jek tgh main2...


tak dapat nak bayangkan kl tdo atas katil...


layan kan la dia sampai 5.30 pagi...jenuh gak laaa aku tepuk2 dia...


tu yg ngantuk hr ni....(tapi aku tak tdo la kat opis....td siapkan paper utk journal...tu pun linda yg taip...heheheh)







11 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

kejut bgn sahur ye adik?bagus2..hari ni kan khamis

Kakzakie berkata...

Ya Allah budak Muiz ni biar betul. Kenapa tak bawa loyang tu tutup muka umi yg tengah lena. Kan ke bagus....:)

azian berkata...

kak lydia...
kak...mmg terkezuuut abis ingat anak sy lari dr umah!!!!hahahahhaa
(padahal lom tau jalan lagik...)

azian berkata...

kak zakie...
hahhahahaha...kl dia berani buat cam tu...siap laa diaaa.....heheheheh

Hamba Ilahi berkata...

hehe.. bestnya ada baby..


my recent post...ustazah yang cantik

miloais berkata...

my doter masa baya muiz - habis pinggan mangkuk kat dapur sheols susun sampai ke ruang tamu...!
hehehehe

azian berkata...

iols...
dia pun dah start susun tu...abang pun join sekalik!!!!adoyaiiii!!!!

azian berkata...

hassan mujahid...
best2 ade baby...walaupun penin2...hahahahha...namapun baby kan...mestilah byk karenah...

munna berkata...

aduhai muiz ni....kak munna sebab tu tak tido atas katil takut yasmin bgn tgh mlm nanti jatuh pula... dulu mmg selalu dia bangun main sorang..sekrg ni Alhamdulillah tak buat dah peel cenggini

azieazah berkata...

Memang bahaya kalu budak jenis pandai bergerak dalam senyap macam ni.

Sebaiknya tutup pintu bilik bila tidor..

azian berkata...

kak azie...
tu la paseiii...
heheheh