Selasa, 17 Mei 2011

Kad Dari Insan Yang Istimewa....





pertama sekali sebelum sambung cerita g terengganu ....aku nak tempek laaa kad dr seorang insan yg sgt istimewa pada blog aku ni....aku juga sgt teruja dgn dirinya...dia bukan sahaja lemah lembut dan penuh dgn sopan santun dan budi bahasa.....tapi terlalu byk kebaikan yg ada dalam dirinya...dia buat aku kagum dan kadang2 terfikir, boleh ke aku jadi macam dia....




dulu selepas bersalin, aku mmg dah tak menulis lg di blog ini...dan aku juga telah terputus hubungan dgnnya buat seketika kerana bebanan kerja dan juga masalah henfon cokia aku...abis semua no tel kawan2 aku hilang...tetapi...dia tel aku tanya khabar kerana telah lama menyepi....



aku sungguh terharu....

dia ialah....




dia juga bg kad ini pada aku sempena hari guru...

aku mmg tak sangka akan ade org bg kad sempena hr guru nih...apa2pun...terima kasih pada kak ayu yg amat sy sayangi....


p/s rindunya nak makan soto dgn mee bandung citarasa rinduan...

20 ulasan:

Kakzakie berkata...

Jom kita pakat-pakat pergi citarasa rinduan biar tuan punya restoran yg masak buat kita......

azian berkata...

kak zakie...
sgt inginkan perkara itu tp tak tau laaa bila akan jd kenyataan...huhuhu

nyanyisunyi berkata...

bertuah sungguh ayu..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

best nyer dpt kad...
yan...kat mana citarasa rinduan?akak pun nak mkn mee bandung!

cik pulau berkata...

bestnya dapat kad..
cik pulau teringin nak makan dekat citarasa rinduan..
tapi belum berkesempatan lagi..
hope one day nnt dapat makan kat sana..

DrSinga berkata...

sori Beb!!
lama tak datang sini..
sesat!!
link hilang..
:(

Idah berkata...

sebut makan mee bandung...lama tak makan mee bandung ni...tapi kat mana nak makan bee bandung yg sedap di subang jaya ni ya..

munna berkata...

tahniah buat azian..selamat hari guru juga....

mmg best berkawan dengan ayu sangat peramah dah seorang wanita yg kuat semangat...

p@kcikLie berkata...

salam singgah dari blog CR kak Ayu...
nak ucap Selamat Hari Guru buat cikgu..

Melur Jelita berkata...

Salam kenal,
singgah dari CR
tahniah dan selamat hari Guru

azieazah berkata...

Ohh rupanya memang dah kenal dan berkawan baik ya. Baguslah, hubungan kembali terjalin.

Nanti kalu jadi nak jamu Mee Soto, ajak eh..? :) > sengih

azian berkata...

nyanyisunyi...
sy lagi bertuah dapat kenal dgn kak ayu...heheh

azian berkata...

kak lydia...
kat sg sayong....antara bdr tgara dgn kulai...kan dulu kami duduk kat bdr tenggara,tu yg tau pasal CR tp tak tau la plak pemiliknya...hehhehesedap laa sotonya n mee bandung...

azian berkata...

cik pulau...
sy dah byk kali mkn di CR tapi masih nak lg ke sana....heheheh

azian berkata...

doc...
so sweet!!!tq doc...sy pun tak sempat dtg umah doc...bizi2 sikit nih walaupun cuti...hehehe

azian berkata...

idah...
boleh beli paste mee bandung dr kak ayu...sedap taw...

azian berkata...

kak munna...
akak pun apa kurangnya....hehehhe

azian berkata...

pakciklie...
tq...sy bukan cikgupun ade gak prg wish...terharu laa...hehehe

azian berkata...

Melur Jelita...
terima kasih singgah...

azian berkata...

kak azie...
kl akak nak mkn mee soto tu....bila2 pun boleh asalkan akak dtg jengka ni hah...ade beran?????hehehhe