Isnin, 23 Mei 2011

nak siapkan kije dulu

setelah seminggu bercuti...

adoyaiiiii...rasa macam nak cuti lagik...


nak siapkan kije dulu...


esok nak g cameron highland plak


nak siapkan kije dulu


ok...


nak siapkan kije dulu


kepada mereka yg paling hangat di blog saya...


tungguuuuuuu


saya ade sesuatu utk kamu.....


nak tak nak???


heheheheh.....


sedang merancang utk GA yg kedua....hadiahnya mungkin ade dlm entry ini


kesian org yg kat doha tu cari waffle maker tak jumpa....cepat2 la balik mesia eh...



p/s huhu...nak siapkan kije dulu...penin2...


nak pesan apa2 tak aku g cameron ni???


tq pada yg singgah ke sini...lep u manyak2...

30 ulasan:

bersama kak Es berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
bersama kak Es berkata...

pesan stoberi cekelat :)

'nak siapkan kije' ada dok ulang 10 kali....
tapi dok sedap menaip sampai habis entry hahaha
kelako la azian nih
:D

ainnoraini berkata...

cameron highland..seronok tu...sejuk kat sane tu ye..

semoga selamat dlm perjlnan nnt...

munna berkata...

nak berjalan lagi ye azian...msti sejuk skrg ni kat CM

Lina berkata...

hehe nak siapkan keje ek tp taip pjg lebar gak hehe...nak buat GA ke? adakah hadiahnya waffle maker? harus join ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

hehe...siapkan kijer dulu yan.akak ni sabtu lah kot br nak cr waffle maker tu.adoii.klu yan pos kan dah sampai kan?keh3

bujal X berkata...

belikan saya kaktus~haha~~

miloais berkata...

iols dah siapkan keja yg menyiksakan kepala iols tadi...
now bleh rehat2 BW!

gambate nokk!~

nuwairani ismail berkata...

dah 10 tahun x gi CH ni..bestnye...

azieazah berkata...

Takdak ler nak kirim apa-apa. Semoga selamat pergi dan selamat kembali. Beli la sayur banyak2 sampai sendat esbox nanti yaaa.. hehehe

Ada orang yg dah 10 tahun tak pi CH. Tapi Kak Azie ni seumur hidup langsung tak pernah lagi pi Cameron Highlands. Kalu dapat shopping FM kat situ, mesti best, kan? kan? :)

Tanpa Nama berkata...

kak,ko bila nak pg cameron?wtpe pg sna?jln je eh.ic aku nor hayati binti iskandar 831031-01-6636 mohd fadzlin bin arjuni 860916-23-6575.nanti bujang kawin wt jelah kek carot tu wt hantaran dia.xpun wt utk kta mkn pun sdp gk.

Maya Mayana berkata...

wow bestnya..nk itot...sempat lg tk nk kirim ole2 ni..hehe..semoga selamat dlm perjalanan pergi dan balik yer...

ibusinga berkata...

nak awak ambik gambor banyak-banyak!!!

Kakzakie berkata...

Dah sampai cameron ke? Bujang yg kecik tu dah sembuh betul ke belum?
Baik-baik driving....

Piasara berkata...

"hati2 memandu..jln berbukit tu yan..hurmmm,akk nak pesan teh jer...heheh.."

azian berkata...

kak es...heheheh...
kelako ke???
hah kak...sy dah tau....akak kawen dgn class mate akak eh???sy pun kawen dgn classmate sy...heheheh

azian berkata...

kak ain...
tq...

azian berkata...

kak munna...
lawatan sambil belajar...hehehhe

azian berkata...

lina...
mungkin juge....hehehehhe

azian berkata...

kak lydia....
kl nak suh yan belikan boleh jek...wit bg sini meh....heheheh

azian berkata...

bujal...
aik...ganas2 pun minat kaktus ek???

hehehehehe

azian berkata...

iols...
jelesnya i dgn u ni.....

huhuhu

azian berkata...

nuwairani...
g la...best oooo...

azian berkata...

kak azie...
biar betikkkk....nnt buat rombongan g sane...best2...

azian berkata...

yati...
amboi2...nak glemer betul tempek ic ko kat sini...heheheh...

kay2...tunggu je laa...4hb ade program...

azian berkata...

maya...
heheheh...dah balik dah pun...adoyaiii...letih

azian berkata...

doc...
byk betul gambo yg diambil smapai abis beteri fon dan kamera...hehehe

azian berkata...

kak zakie...
naik bas kak...g sorg jek...budak2 tinggal dgn abah dia...

azian berkata...

kak pia...
mcm2 teh ade...akak nak perisa apa???kawan sy ade yg nak g lg minggu nih...

bersama kak Es berkata...

wehhhh..mana aci pi korek hahaha

gatal kan..?

kite 2 la ekeke