Ahad, 22 Mei 2011

Award Dari Kak Yan



ini bukan award yg sy beri utk diri sendiri tapi dr seorang yg juga bernama AZIAN...




dia dah 2 kalik bg sy award....sy sgt terharu....




dulu ade jugak buat entry utk dia di sini.....




tq kak yan...sejak bibik dia balik ni, amboiii, jarang2 dtg umah sy....heheheh


so,award ni di tujukan khas utk kawan2 saya semua....


kamu semua sgt bermakna dan berharga pada saya yg rajin dtg ke blog ini...



terima kasih....




14 ulasan:

bersama kak Es berkata...

wahh!!1 bestnya dapat ramai kawan~ Best lagi :)

azian berkata...

kak es....
sudilah amik pula award ni ye....
ramai kawan tak pe...lebih baik dr ramai musuh...heheheh

munna berkata...

tahniah azianmmm byk betul dpt arward ni..kalahkan artis fofular dah ni

azian berkata...

kak munna...
alah, baru berapa je kak...kl nak dibandingkan dgn akak lagik byk...hehehe...sy biasa2 jek (tunduk dan merendah diri)

ainnoraini berkata...

org dah bagi kite terima jer kann...itu tandanye dia ingat kat kite...

azieazah berkata...

Tahniah kerana dapat penghargaan dan award. Bukan senang tau nak dapat macam tu.

Semoga hubungan berpanjangan.

azian berkata...

kak ain...
ye la kak...kl tak ingat, mesti tak dapat...hehehe

azian berkata...

Kak azie...
ye ke kak??alhamdulilah...
insyaALLAH....semoga persahabatan kita akan berpanjangan...

Kakzakie berkata...

Wah... dapat award lagi. Moga bertambah erat persahabatan yg dibina...

azian berkata...

kak zakie...
tu laaa....semoga kita semua dapat merapatkan lg ukhwah sesama kita...insyaALLAH

p@kcikLie berkata...

award tu bermakna ada yg suka pada blog anda..tahniah, teruskan blogging dengan ceria.

salam kunjung balas dari pCL.

azian berkata...

pak cik lie...
blog sy ni biasa2 jek...heheheh

tq dtg ke blog sy...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh dpt award..tahniah yan

azian berkata...

heheheh...tq...tq...tq...