Sabtu, 7 Mei 2011

Terima Kasih Cik Mat Gebu


hah...dah telefon mak ke belom kl yg duk jauh mcm azian ni hah???kl yg duk sebelah umah tu kl nak telefon pun boleh jugak...heheheh...

so, sempena hr ibu ni....(sebenarnya setiap hr adalah hr ibu.....sbb hr2 ingat kat mak...) cik mat gebu dari dapur tanpa sempadan tu telah mengirimkan sekuntum bunga mawar untuk para ibu....aku mmg tak dapat bunga ke apa ke sempenan hr ibu ni tp kasih sayang dr suami dan anak2 pun dah sgt memadai......biasanya kl aku kat johor, kami akan belikan kek dan potong sama2...ye laa....akukan mak jugak...hehhe hr ini aku potong kek jugak tapi kek buat sendiri...ade org dtg umah dan bermalam di umah aku ni hah...so, kelam kabut sikit laa....dlm masa 1 jam dapat masak, ayam masak kicap, tom yam, sayur goreng n kerang rebus....i citer entry lain ek...ni nak tdo dah...capek banget nih....esok ingat nak wat pizza laaa....ade tetamu ni seronok sikit masak....hehhehe


selamat hari ibu buat ibu2 semua....

pengorbanan kalian tidak ternilai harganya

wang ringgit bukan ukuran semata

hanya ALLAH dapat membalas segalanya...
(wahhhh...ni kene kenan kak zakie nih,.....hehehhehe)


6 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

wah..
siapa lah tetamu mu itu azian..
suprise

dan selamat HARI IBU untuk kamu.

PS: kak wish pagi tadi.. Ibu happy sangat, siap kata ayu yang pertama..heheh

Yan berkata...

selamat hari ibu ye semuanya.

akak tungu mak mai sini baru leh beli hadiah..

Dinas Aldi berkata...

Selamat hari ibu untuk Azian!

Cantik sungguh bunga tu!

azian berkata...

kak ayu...
mak sy cakap takde kek tak pe asalkan ingat kat dia selalu dah memadai ...huhuhu...

azian berkata...

kak yan...
akak jugak yek...amboiii...mesti best ni g shopping...heheh

azian berkata...

teacher...
selamat hari ibu jugak buat teacher...sy pun suka bunga tu...