Isnin, 16 Mei 2011

Sekitar Majlis Perkahwinan Mardhiah



ni aunty mar lepas nikah...kami tak sempat tgok masa nikah tu sbb dr marang...tak dan nak kejor pagi2....sampai umah mar, kami makan2 dulu n amik gambo....lihat aksi mereka....



sebenarnya muaz n muiz pakai baju sama tp muaz jatuh kat chalet, abis basah baju dia...haiiii.......mcm2 laaaa budak2 nih....





abah dgn adik...gili2r dokong...tak larat nak dokong muiz lama2...hehehehe...9kg....






lagi muiz dgn aunty mar.....





masa bersanding....





ni laaa strawberry yg muaz buat tuh...hehehhehe





mar....maafkan lahhhh budak2 ni ye...hehehhehe...menyibuk jek kan..

4 ulasan:

munna berkata...

wah!..berseri-seri pengantin...strawberry muaz buat tu mmg comel lah klu buat utk hantaran...

Kakzakie berkata...

Amboi Muaz punya kuh dah jadi hantaran kahwin. Cewah... mesti happy dia sampai jatuh kat chalet. Dah tak matching dgn adik.

Landing atas katil pengantin lagi...

azian berkata...

kak munna...
nama pun pengantin kak...hehehe...

azian berkata...

heheheh...
kak zakie...budak2 ni malas dah yan nak jerit2 kat umah org...biar jek, cakap pun dah takguna dah...mujur umah kawan...huhuhu