Isnin, 9 Mei 2011

Almari




sebenarnya kat umah aku ni mmg tak byk brg dan perabot...sbb perabot semua felda bagi...mcm meja makan, sofa, katil, almari(dapat 3 tapi semua penuhhh!!!!!), meja solek(pun dapat 3....nak guna 1 jek pun....) & kabinet dapur itu semua hak milik felda....yg aku nak citer ni tentang almari budak2 ni...disbbkan almari lama mcm dah tak muat jek utk baju2 muaz & muiz, jd aku pun ngendeng la abah dia....




so, aku pilih almari ni...baru je sampai muaz dah sibuk pilih tempat utk diletakkan bajunya...eiiii budak nih...siap pesan, jgn campur baju dia dgn adik dia....padahal sbelum ni adik dia 1 je laci, dia dua laci...




apa2 pun aku happy sebenarnya sbb tgok dia happy....




dia pun suka almari ni...cute jek....hehheheh...(maknya yg terlebih suka....)

7 ulasan:

makdara TERdiva berkata...

lagi besar almari sebenarnya lagi banyak barang nak disimpan.. :)

azian berkata...

MDT...
tu laaa pasaiii...hhhehe

munna berkata...

kak munna pun nak pergi beli almari ..gambar princess ada tak azian...

azian berkata...

kak munna...
ade, cantik2 yg utk gegirl...takkan laa sy nak beli yg ade barbie plak...heheh

DrSinga berkata...

Saya panggil 'ghobok'
:)

azian berkata...

doc...
sy pun panggil gobok gak tapi takut ade yg tak faham lak nnt,..hehehe

azieazah berkata...

Esok esok kalu ada bebudak tu yang ilang tak dapat dikesan, tahu ler kat mana depan nyorok. hehehehehe